ترک عادت موجب مرض است/جابجائی گوشت بدون در نظر گرفتن مسائل بهداشتی

به گزارش نیوزنکا ،ازمدت ها قبل این رویه جابجائی گوشت بدون درنظر گرفتن سلامت مردم بعنوان یک عادت، بصورت عرف غلط جامعه قصابان نکا درآمده است متاسفانه دستگاه های متولی هم گویا زمستان نیامده در خواب خرگوشی فرورفته و به سادگی ازکنارآن عبورمیکنند.
تا چند سال قبل وجود کشتارگاه در این شهرستان بارقه امیدی بود که لااقل هر از چند روز لاشه گوسفند و یا گاو آلوده و یا بیمار،به دورانداخته میشد اما هنوز نه به باره و نه بدار ! کشتارگاه شهرستان را تخریب و از ۵ سال گذشته مردم نکابدون اطلاع ،هر بار که توان خرید گوشت را داشته باشند از سر ناچاری مجبورندگوشت آلوده به انواع بیماریها رااستفاده نمایند .
شهرداروقت معترف بود بدلیل عدم تائید اداره دام پزشکی و عدم ثبت مهر بر تنه لاشه ها ،گوشت این شهرستان مورد تائید نیست ومردم نکا در واقعه بیش از ۵ سال قبل از سم گوشت آلوده استفاده میکنند، بنابراین خریدگوشت را خارج از نکا انجام می داند.مگر نبود در همین شهرستان بیش از ۲۵۰ نفر از مهمانان یک عروسی دچار مصمومیت شدند،آن هم از ناحیه گوشت آلوده در یک آشپزخانه ؟ حال این شما و این همه دام بیمار که هر گاهی پشت قصابی ها بدون در نظر گرفتن سلامت آن سر بریده و سلاخی شده تحویل من و تو میگردد .wqwq

image.php

qeq

qwq

wewe
همانطور که در تصاویر دریافتی از نکا نیوز ملاحظه میفرمائید .متاسفانه در این شهرستان مدیران توجه به سلامت مردم رادرپشت میزهای اداری و دراتاق جلسات مرور مینمایند .والا چنانچه گذرتان دم دم های صبح به خیابانهای این شهر افتاد شاهدجولان دادن سگ های ولگرد درسطح شهر آنهم به تعداد فراوان هستیم .
شخصا بیش از ده جلسه درفرمانداری نکا درکمسیون بهداشت و سلامت شرکت داشته که تنها طرح انهدام سگ های ولگرد به عنوان یک مصوبه درکاغذهای A4خلاصه می شد . و بدتر از آن که بیش ازچهل نفرازاعضای کمسیون بهداشت نتواستند طرح چگونگی انهدام سگ های ولگرد را به مرحله اجرابرسانند. وجود آغول ها در مجاورت واحدهای مسکونی شهری ،وجود ضایعات قصابیها همه و همه خود مزید بر علت است ، کاش با تدبیر ساده ،به یک چوپان ۲۰ هزار تومان حق الزحمه میدادند تمامی سگ های ولگرد راظرف کمتر ازسه روز از سطح شهر جمع آوری میکردتا نباشدزن و بچه مردم درخیابانهاو گوچه معابراین شهر با دلهره و نگرانی نتوانندازخانه هایشان بیرون بیایند. نه اینکه موضوع انهدام سگ های ولگرد به شورای تامین شهرستان کشانده شود .
به همین قدر بسنده میکنیم و امیدواریم هرچند موضوعات پراکنده و یا به قول معروف غیر کارشناسانه مطرح شده است . متولیان امر نیم نگاهی به حل این معضلات گریبانگر مردم بپردازند ./امیدواریم /

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *