همایش خیرین و خادمیاران رضوی درنکا برگزارشد/ تصویر

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در جمع خیرین رضوی که در سالن اجتماعات پژوهش سرای ابوریحان نکا گردهم آمده بودند خادمیاری را فرصتی مغتنم برای خدمت رسانی دانست و گفت : خادم بودن حرم رضوی ظرفیتی مناسب وبستری خوب برای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم خصوصا محرومین جزء توفیقات است که نصیب بعضی ها می شود .
به گزارش خبرگزاری نیکا خبر ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی به اهمیت همدلی برای رفع گرفتاریهای نیازمندان تاکید کرد و گفت:’ اقدام متولیان آستان قدس رضوی در جهت پیگیری مشکلات مردم مناطق محروم توجه به تامین دارو و درمان بیماران نیازمند ؛امداد رسانی در مواقع حوادث و بلایای طبیعی وتهیه سبد کالا و اعزام زیارت اولی ها ستودنی و جای قدردانی دارد امیدواریم این نوع همدلی و دستگیری نیازمندان در سایه توجهات حضرت ثامن الحجج در جامعه نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه دراستان مازندران خواستار توجه جدی اقشار متمکن برای رسیدگی امورات نیازمندان شد و گفت:مردم ما در همه صحنه ها نقش آفرین هستند و در این مسیری که انشالله متولیان آستان قدس رضوی سیاست گذاری نمودند هم از متمکنین نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .
امام جمعه مرکز استان خادمیاری برای ائمه و خدمت به مردم را افتخار بزرگ دانست و تاکیدکرد: تلاش نماییددر کنارخدمت رسانی به مردم مبانی و سیره حضرت ثامن الححج و فرهنگ رضوی در بین خانواده ها و مردم جامعه نهادینه گردد .
وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فتنه و اختشاشات اخیر خاطر نشان کرد:سخنان حکیمانه و هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب خط بطلان را بار دیگر افشا ساخت و بیانات خردمندانه ایشان سبب شد تا دشمنان از مواضع خود عقب نشینی نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان یاد آور شد : مردم ما هوشیار وبا بصیرت هستند و نخواهند گذاشت عده ایی فرصت طلب از مطالبات مردمی سوء استفاده نمایند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *