امام جمعه ساری: منافع کلان ملی ،مصالح عمومی و عقایدمشترک ازمحورهای وحدت است

امام جمعه ساری در خطبه های امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک سالروز میلاد پیامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) و با اشاره به لزوم توجه به مسئله ولایت در جامعه گفت: میانه روی وعدل دو محور وحدت آفرین است .

به گزارش نیکا خبر ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به لزوم تقوای الهی و بسط آن در جامعه افزود: توجه به معبود، آخرت و نوع عملکرد انسان از اساسی ترین موضوعات مورد توجه است.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه عدل و انصاف و میانه روی در شرایط فقر نشانه بی نیازی است و همه ما باید شاکر نعمات الهی باشیم بر لزوم ترویج کسب مال حلال و پرهیز از فعالیت های حرام تاکید کرد.

آیت الله لائینی وحدت را ضروری ترین متاع زندگی دانست و با بیان اینکه در هفته وحدت تفرقه شیعه و سنی یک مساله استعماری است تصریح کرد: همه باید به دنبال وحدت حول محور توحید باشیم .
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در کنار سلایق سیاسی ، پرهیز از نزاع و اختلاف ضرورت دارد افزود: مصالح ملی ، منافع کلان عمومی،عقائد مشترک محور وحدت است.
امام جمعه ساری توجه به محور ولایت را خواستار شد وگفت: دشمن ما با منافع ومصالح ما ناسازگار است و افزایش جنگ نژادها و اقشار مختلف،در جای جای جهان از اینروست.
آیت الله لائینی،  تهدید کشورهای مسلمان و همسایه را تلاش دشمن در ترویج تفرقه عنوان و خاطرنشان کرد: با هدف خنثی کردن توطئه های دشمنان در سوریه همه با هم متحد و حول محور ولایت باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *