امامت موقت جمعه نکا :در سایه وحدت است که آرمان‌های پیامبر و ائمه درجهان نهادینه می‌شود/ تصویر

امامت موقت مصلای امام خمینی شهرستان نکا در آغاز خطبه اول خود و نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کردند و پس از تبریک ایام به بیان سیره نبوی پرداختند .
به گزارش نیکا خبر ، ؛ حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی از پیامبر اسلام بعنوان پیام آور صلح و دوستی و رحمت یاد کرد و خواستار شناساندن هر چه بهنر شخصیت نازنین آن رسول رحمت در بین جوانان نسلهای آینده شد .
محمدی لائینی خاطر نشان کرد : از معجزات پیامبر این است که انسان های سرکش جاهلی را به را آورده و بعد از انجام ماموریت خطیر تنها چیزی از عمده خود خواست مودت ذی القربی بود .
خطیب موقت مصلای امام خمینی نکا در خطبه دوم نماز پر صلابت جمعه تصریح داد: پیامبر اکرم یک انسان آسیب شناس بود و درد جامعه را می‌شناخت و رمز دیگر موفقیت پیامبر این بود که رسول اکرم مخاطب شناس بود و ظرفیت‌های مردم را می دانست او می دانست که با یک دوست بادیه‌نشین چگونه صحبت کند با دشمن چگونه حرف بزند و با زمام دار چگونه برخورد نماید
محمدی لائینی در ادامه خواستار وحدت همه مسلمانان شد و گفت : پیامبر منادی وحدت بود اگر ما متحد باشیم می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم او گفت :در سایه وحدت است که آرمان‌های پیامبر و ائمه در جهان نهادینه می‌شود .
خطیب جمعه با اشاره به روز جهانی مبارزه با دیابت گفتند در ایران حدود ۴ میلیون و در سراسر جهان حدود ۵۰۰ میلیون نفر به این بیماری دچار می‌شوند توصیه کردند برخی توصیه های پزشکی را مثل نان خوردن و نخوردن فست‌فودها پیشگیری از چاقی حذف نوشابه‌های گازدار رعایت کنند تا درصد ابتلا به این بیماری آری کمتر شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *