شهردار نکا انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در مازندران را تبریک گفت

دکتر سید مهدی احمدی طی پیامی با تقدیر و تشکر از تصمیم مقام معظم رهبری، ضمن سپاس از عالم عالی‌قدر، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی ؛ انتصاب آیت الله محمدی لائینی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری تبریک گفت.
در این پیام آمده است: حسن اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان شهید پرور و سرافراز ، موجب مباهات ومسرت قلبی این جانب شد.
شهردار نکادر ادامه آورده است: ضمن سپاس و تکریم از عالم مجاهد آیت الله طبرسی که از پیشگامان انقلاب اسلامی، عمری مجاهدت و تلاش مجدانه و خالصانه‌ای در راه تحقق ارزش‌های اسلامی و منویات ولی فقیه در استان داشتند، انتصاب شایسته حضرتعالی را که از چهره‌های شاخص و برجسته علمی و از روحانیون مبارز و فاضل وآشنا با دغدغه‌های مردم شریف این استان پر افتخار هستید و آراسته به زیور علم و عمل می باشید، از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به این مسئولیت سنگین و فاخر تبریک و تهنیت می‌گویم.
دکتر احمدی درادامه این پیام آورده است: بی شک وجود ارزشمند جنابعالی در کنار مردم عزیز و انقلابی دیار علویان که عظمت رفتار آنان در تاریخ انقلاب، همچنان می‌درخشد، بیش از گذشته منشا آثار خیر برای منطقه و افتخار مضاعف برای همه علاقه ‌مندان به تعالی و پیشرفت معنوی و مادی این خطه از میهن اسلامی خواهد بود.
به عنوان خادم کوچک مردم شریف در شهرستان نکا و برادر شما ضمن ابراز آمادگی کامل در جهت همکاری و همیار ی با جناب‌عالی به عنوان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان، به پاس این انتصاب پر برکت، شکرگزار خداوند قادر متعال بوده و به سهم خود از این تصمیم رهبر معظم انقلاب صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، موید و منصور باشید.
سید مهدی احمدی شهردار نکا

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای شهردار بعد تبریک لطفا کوچه های فرعی منتهی به خیابان آرامگاه رو بده دوستان درست کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *