دعوت مردم برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

خلاصه خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا در اطلاعیه‌ای از مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان برای شرکت در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان دعوت کرد. به گزارش نیکا خبر،

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا در اطلاعیه‌ای از مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان برای شرکت در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان دعوت کرد.
به گزارش نیکا خبر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای با بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت شهدای این روز از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان خشم و نفرت انقلابی خود را علیه استکبار جهانی به نمایش بگذارند.
همچنین شخصيت‌ها نهادها، گروه‌ها، ادارات و تشکل‌هاي سياسی همچون سپاه پاسدارن ، بسیج ،با گراميداشت سالروز ۱۳ آبان، مردم انقلابی و هميشه در صحنه این شهرستان را به شرکت گسترده و فعال در راهپيمايی روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.
امام جمعه محترم شهرستان مدیریت حوزه‌های علمیه شهرستان ، طلاب و روحانیون، فرماندار و بخشداران، گروه‌های مختلف بسیج، خانواده‌های معظم شهدا، جامعه ایثارگران، ستاد برگزاری نماز جمعه ، دستگاه‌های مختلف شهرستان ، دادگستری، فرماندهی کارکنان نیروی‌های نظامی و انتظامی، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیات‌های مذهبی، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اصحاب رسانه، اصناف و بازاریان، جامعه ورزشی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بيانيه‌های جداگانه‌ای مردم ولايتمداراین شهرستان را براي شرکت در راهپيمايی فردا دعوت کردند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *