متن استعفای نماینده ولی فقیه در استان مازندران منتشر شد

خلاصه خبر : متن استعفانامه‌ نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری منتشر شد. امروز در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان مازندران،‌ خبر آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری اعلام و متن استعفانامه از سوی حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری قرائت شد.

متن استعفانامه‌ نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری منتشر شد.

امروز در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان مازندران،‌ خبر آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری اعلام و متن استعفانامه از سوی حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری قرائت شد.

متن نامه آیت‌الله طبرسی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به شرح زیر است؛

«محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای دامت برکاته

سلام‌علیکم

از حضرت حق کمال صحت و سلامت تا سپردن لوای حکومت اسلامی به حضرت بقیه‌الله (عج) مسئلت دارم.

خداوند قادر متعال را بی‌حد و مرز شاکرم که تحت توجهات ذات اقدس اعلی و ضل عنایت حضرت صاحب‌الامر(عج) اکنون که پس از ۴۰ سال امانت‌داری نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری این امانت گرانقدر را به جهت بیماری و نبود توان جسمانی به صاحب آن رد می‌نمایم و به حمدالله با مساعی دیگر خدمت‌گذاران مازندران در زمره استان‌های ولایی مطیع منویات الهی آن رهبر فرزانه به صبح ظهور آن منجی عالم بشریت چشم دوخته است.

با سلام بی‌پایان به روح ملکوتی بنیان‌گذار عظیم شان جمهوری اسلامی ایران و آرزوی علوی علو درجات برای آن ذخیره الهی و تمامی شهدا و اعتلای کلمه حق و امید به اینکه از دعای خیر آن مراد فرزانه بهره‌مند باشم، برای رد امانت نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری از رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب اجازه می‌نمایم، در صورت صلاح دید اینجانب را از ادامه خدمات معاف فرمایید.

سلامت و توفیق برای عزیزی که در ادامه افتخار خدمتگزاری تحت عوامل مقام شامخ ولایت را خواهد یافت، آرزومندم.

ول امر علیکم نورالله طبرسی.جمعه، ١٠ آبان ۹۸».

آیت‌الله نورالله طبرسی از حدود ۴۰ سال پیش امامت جمعه شهر ساری را برعهده داشت و از سال ۱۳۷۸ و بعد از ارتحال آیت‌الله هادی روحانی نماینده وقت ولی‌فقیه در استان مازندران، علاوه بر سمت امام جمعه ساری، مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان را نیز عهده‌دار شد.

گفتنی است، از حجت‌الاسلام محمد محمدی لائینی امام‌جمعه نکا به گزینه احتمالی نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری نام برده می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *