خطیب مصلای امام خمینی نکا :راهبر عصر غیبت “بهرمندی از رهنمودهای ولایت فقیه”است / تصویر

امام جمعه نکا در آغاز خطبه دوم نیز نمازگزاران را به امر تقوا سفارش کرد و گفت اگر از رهنمودهای ولایت فقیه درست استفاده شود بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می گردد.
به گزارش نیکا خبر ، آیت الله  محمد باقر محمدی لائینی به مناسبت هایی مثل سالروز شهادت امام حسن عسگری آغاز دوران امامت حضرت مهدی و روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد گفت :امروز کشورهایی مثل لبنان و عراق باید بدانند که مرکز فتنه در کشورشان سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان است و باید همان کاری کنند که ملت انقلابی ایران در تسخیر لانه‌های جاسوسی آمریکا کرد. حجت الاسلام محمدی با اشاره به مرگ احتمالی البغدادی گفت: اگر هلاکت وی درست باشد باید عوامل استکبار از این حادثه درس بگیرند و بدانند که استکبار جهانی چگونه افراد و دولت‌ها را به خدمت می‌گیرد و وقتی تاریخ انقضای آنها تمام شده است و آنها را از بین می‌برند.
محمدی لائینی با اشاره گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در کشور گفت : در مقابل تهدیدها و در برابر دشمنان باید قرص و محکم بود و این مصداق بارز پدافند غیر عامل است .
وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امامان ما آینده نگر بود و از اینده اسلام و دینداری مردم بیانات راهگشاهی فرمودند گفت :راهبر عصر غیبت ولایت فقیه است .اگر مردم در کنار ولایت فقیه گوش به فرمان او باشندو به رهنودهای آن عمل نمایند مشکلات مرتفع می شود کما اینکه ملت ما در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ابر قدرتها با شعار نه شرقی و نه غربی و در ۸ سال دفاع مقدس ، همچنین در برابر فتنه های منافقین ، تهدیدهای مختلف دشمنان و ابرقدرتها ،در سایه رهنمودهای ولایت فقیه عبور کرد .
او تصریح داد : دشمنان ما در برابر عظمت ولایت فقیه حیران مانده اند .ما در دنیا و آخرت زمانی می توانیم سعادتمند باشیم که از امام و ولایت فقیه پیروی کنیم .
آیت الله  محمدی لائینی به موضوع مازندرانی سالم اشاره کرد و گفت : استان ما نباید فساد داشته باشد واز آسیب های اجتماعی دچار مشکل باشد اگر بدنبال استانی سالم هستیم باید شاخص های سلامت بهداشتی اخلاقی اجتماعی را تقویت کنیم و با بهرمندی از فرمایشات ولایت فقیه تهدید ها را تبدیل به فرصت نمایم و به تقویت زیر ساخت ها در بخشهای مختلف بپردازیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *