از مقام شامخ ۲۷ تن اشهدای والا مقام میانگاله و چناربن نکا تجلیل شد/ تصویر

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میانگاله و چناربن نکا مذاکره با دشمن را نقطه ضعف برای مسئولین دانست.
به گزارش نیکا خبر ، سردار مرتضی صفاری در یادواره شهدای میانگله و چناربن شهرستان نکا با اشاره به بیانات امام (ره) که همه پیشرفتهای کشور چه در حال وچه در آینده ازبرکت خون شهدا است،گفت: ما هم باید در مسیر شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.
سردار صفاری با تاکید بر اینکه ایثار، جهاد و شهادت از فرهنگ انقلاب جداشدنی نیست، ادامه داد:‌ شهدا در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند ما نیز باید بر مشکلات حوادث و مصیبت‌ها ایستادگی کنیم.
معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با اشاره وصیت نامه شهدا که در تاکید به اطاعت از ولایت فقیه شده است، افزود:به گفته امام (ره) ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است و ما موظف هستیم در زمان غیبت حضرت صاحب(اروحناه له فداه)، از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.
سردار صفاری در بخش دیگری از سخنان خود به دسیسه های دشمنان از آغاز انقلاب تا به امروز اشاره کرد و با بیان اینکه رئیس جمهور وقت آمریکا با تحریم های جدید، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ایران را تهدید می کند،تصریح کرد: مذاکره با دشمن ضعف برای مسئولین است.
معاون نظارت قرارگاه خاتم الانبیاءبا ابراز تاسف از اینکه برخی مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی فکر می کنند مذاکره راه چاره است، گفت:بعضی ها فکر می کنند با مذاکره با دشمن مشکلات حل می‌شود اما غافل از این هستند که دشمنان قسم خورده‌اند تا انقلاب را از بین ببرند.
سردار صفاری در ادامه به خارج شدن آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود:برجامی که برخی از بندهای آن خط قرمز رهبری بود، امضاءشد اما دشمن بدعهدی کرد لذا اگر هرعهددیگری هم باشد،باز هم دشمن بدعهدی می کند.
معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه دشمن از طریق نفوذ و فرستادن جاسوس در تلاش است تا در کشور مشکلات متعددی ایجاد کند، یادآور شد:باید در مقابل دشمن مقاومت فعال داشت.
سردار صفاری با تاکید بر اینکه ما تن به خواسته های دشمن برای مذاکره نخواهیم داد؛ گفت:دشمن به قدرت و نفوذ منطقه ای ایران پی برده و در این راستا در تلاش است تا جلوی ایران را بگیرد.
به گفته معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء امروزه جنگ روانی در فضای مجازی، شایعه پراکنی و شبهه افکنی برای ایجاد دوقطبی سازی در کشور است.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی از نکا در گفت:

    سلام درود خدا وملائکه وهمه ما بر شهدای بزرگوار کشور/روح پرفتوحشان شاد باد.ما وبخصوص دست اندر کاران نظام مدیون خون شهدای عزیز وگرانقدرند.خیلی از شهدا واهداف بزرگشان فاصله گرفته ایم. بخود بیاییم تا دیر نشده………!

  2. احمدبابادوست در گفت:

    با سلام و احترام خدمت مجموعه بزرگ خبری نکا
    دقیقا سال گذشته برای مراسم یادواره شهدای روستای چاله پل بزرگ برای فضا سازی خیابان منتهی به یادواره از مسئولین یادمان شهدای نکا درخواست ادوات جنگی برای طراحی و اجرای فضاسازی اولین رزم واره رو در شهرستان نکا دادیم ، مسئولین محترم یادمان در جواب درخواست ما فرمودند که از تهران بخشنامه ای اومده که جابجا کردن این ادوات ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت ، از این رو پیگیرهای دهیاری محترم و شورای اسلامی و جناب سرهنگ نیکرو و دیگر عزیزان بابت این درخواست بی نتیجه ماند

    #گروه فرهنگی شهید وصله کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *