واکنش مسئول بسیج ورزشکاران منطقه ۵ مازندران به اقدام انقلابی مهدی ترابی:

واکنش مسئول بسیج ورزشکاران منطقه ۵ مازندران به اقدام انقلابی مهدی ترابی:جایگاه بی بدیل و اثرگذاری رهبر انقلاب در آحاد ملت بسیار عمیق است
به گزارش نیکا خبر ،مهدی ‌ترابی،‌هافبک تهاجمی ‌پرسپولیس پس از گل زدن به پیکان، شادی پس از گل خود را با نمایش نوشته کوتاه و گویای روی پیراهنش نشان داد که در آن بر اطاعت از رهبری به‌عنوان تنها راه نجات کشور تأکید کرده بود.
هر چند اقدام تماشایی ‌هافبک تهاجمی‌ پرسپولیس، بازی یک‌شنبه شب این تیم با پیکان را از منظری تازه متمایز کرد. و به مزاج بعضی از خناسان خوش نیامده است اما اقدام وی همواره شایسته تحسین است .
مهدی ‌ترابی پس از آنکه در دقیقه ۱۹ این بازی، دروازه تیم روبه‌رو را باز کرد، شادی پس از گل خود را در حالیکه محمد انصاری نیز پشت‌سر همراهی‌اش می‌کرد، با رونمایی از جمله نقش بسته روی پیراهنش نشان داد. آن جمله کوتاه و گویا که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود، این بود: «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» عبارت کلیدی که مردم دستاوردها و برکات سرشار به کار بستن آن و خسارات کم‌توجهی به آن را در سال‌های پس از انقلاب به‌خاطر دارند.
در پی این اقدام شایسته ،سید رضا ابوالحسنی مسئول بسیج ورزشکاران منطقه ۵ مازندران در اقدامی حمایتی از او اینگونه به خبرنگار ما گفت : ملت ایران همواره با تأسی به ولایت در برهه های مختلف از مشکلات سربلند بیرون آمدند که نمونه آن جنگ تحمیلی و مشکلات حین و بعد از جنگ بود.
ابوالحسنی با ابراز حمایت از حرکت جالب توجه مهدی ترابی بازیکن سرشناس پرسپولیس، این اقدام را الگویی مناسب برای ورزشکاران دانست که در تبعیت از مقام معظم رهبری باید پیشقراول باشند.
وی با بیان اینکه جایگاه بی بدیل و اثرگذاری رهبر انقلاب در آحاد ملت بسیار عمیق است، اظهار داشت: اگر همراهی و ولایت مداری و اطاعت مردم و هم چنین مسؤولان در کنار هم اتفاق افتد، یقینا مشکلات موجود به راحتی حل خواهد شد.
ابوالحسنی تصریح کرد: ملت ایران همواره با تأسی به ولایت در برهه های مختلف از مشکلات سربلند بیرون آمدند که نمونه آن جنگ تحمیلی و مشکلات حین و بعد از جنگ بود
مسئول بسیج ورزشکاران منطقه ۵ مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از بداخلاقی ها در ورزش، به دفعات این حوزه را در مجامع بین المللی و افکار عمومی مردم کشورمان تضییع کرده، تأکید کرد: قطعاً زیباترین نوع ترویج آموزه های اخلاقی می تواند نمایش واقعی اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در همه حوزه ها (خاصه این اقدام ورزشکار ما) در ورزش باشد.
این مسئول رهنمود های مقام معظم رهبری را چراغ راهی برای همه مردم ومسؤولان دانست و بیان داشت: به تجربه ثابت شده است که در این ۴۰ سال به خصوص در دوران رهبری حضرت آقا هر گاه به فرامین ایشان عمل شده است هیچ گاه گزندی به کشور و مردم نرسیده است.
ابوالحسنی اظهار امیدواری کرد همه مسئولان در سطوح مختلف رویکرد واقعی نسبت به اطاعت پذیری از رهبری داشته باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *