کاهش ۴۵ درصدی تصادفات درون شهری در مازندران / تصویر

 فرمانده پلیس  راهنمایی و رانندگی استان مازندران  از کاهش ۴۵ درصدی تصادفادت درون شهری در استان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ مهدی باقری در حاشیه جلسه قرارگاه کاهش تصادفات در جمع سپید پوشان ناجا و فرماندهان پلیس راهور شهرهای استان که در سالن  اجتماعات  شهدای فرمانداری نکا برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره  به نقش و مشارکت مردم در عرصه‌ های مختلف اجتماعی به ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک بر برگزاری جلسات شورای ترافیک در شهرستان‌ها تاکید کرد.
به افزایش ۳۰ درصدی ترافیک  در سفرهای  درون شهری از کاهش ۴۵ درصدی تصادفات  نسبت  به ایام مشابه سال قبل  خبر داد .
رئیس پلیس راهور استان مازندران  همچنین  ازاجرای  طرح هوشمند سازی محورها  با جانمایی و نصب  ۴۷۴ دستگاه دوربین کنترل ترافیکی خبر داد  و گفت : هنوز این طرح  تکمیل نشده است امیداست با اهتمامی که مسئولان استانی  دارند نسبت به تامین اعتبار لازم برای  ۱۵ درصد باقی مانده آن تا ماههای آتی تکمیل و انجام شود .
سرهنگ  یاقری  در ادامه از در اختیار  قراردادن ۲۰۰ دسگاه دست افزاربمنظور اعمال قانون با روش هوشمند خبر داد و گفت :با این روش تمامی استعلامات ، تخلفات و سوابق رانندگان واعمال قانون بصورت آنلاین  انجام واز طریق  پیامک به رانندگان اعلام می گردد.
سرهنگ باقری گفت: انتظار پلیس از خانواده‌ها و شهروندان این است که با رعایت قوانین و مقررات، پلیس خود باشند و همواره ماموران را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.


دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi