تبلیغات زود هنگام هریک ازکاندیدای احتمالی ممنوع

حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، شرقی‌ترین حوزه انتخابیه استان مازندران است که با مناطق دیگری همچون رستمکلا، زاغمرز، هزارجریب و خلیل‌شهر ، بیش از ۳۰۰هزار نفر جمعیت و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
به گزارش نیکا خبر ، با نگاهی به ده دوره انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی ، سه عامل اساسی روحانیت برجسته منطقه، جایگاه و خواستگاه قومی و همچنین فعالیت احزاب و جناحهای سیاسی از مهمترین عوامل پیروزی یا شکست داوطلبان ورود به مجلس در این حوزه انتخابیه به شمار می رود .
نیکا خبر ،
با حضور افرادی که در ذیل این نوشتار نامشان ذکر می شود تنور انتخابات بسیار داغ و رقابت ها سخت و نفس گیرخواهدبود
لیست گوناگونی بر اساس حدسیات و نظرات پایگاه های اطلاع رسانی در بعضی از فضای های مجازی منشر شد که این پایگاه خبری در گام اول بدون توجه به لیست احتمالی کاندیدای مطرح شده در رسانه های شرق در این بخش به درج نام ۵ کاندیدای
احتمالی اکتقا می کند و دیگر اسامی بنا به دلایل نگارنده در این دوره از انتخابات جایگاه مناسبی نخواهند داشت و از درج اسامی آنان معذوریم .
افرادی همچون محمد جمشیدی اردشیری ، علی محمد شاعری ، غلامرضا شریعتی ،سید احمد میری قلعه سری ،و سید ضیاء جباری از جمله افراد شاخصی هستند که نامشان در بین لیست های مختلف آمده و قصد حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه را دارند .
بنابراین جدای از نقر اخری ، طیف ها و گروهای مختلف نام این چهار نفر را بیشتر بر سر زبانها دارند.
بر اساس نظر سنجی انجام شده شناخت آنکس که راهی بهارستان می شود تنها از ریوی احتمالات و غیر واقعی می باشد و مدعیان این بخش کاسبند
معتقدیم یکی دو ماه دیگر میبایست زمان بگذرد و تنور انتخابات گرم تر شود البته این را هم متعقدیم ورود زود هنگام به این عرصه بنوعی بسیاری از امورات و فعالیت های مختلف در ادارات را مختل می نماید قطعا مردم از این ناحیه متضرر خواهند شد .
موکدا ؛ تبلیغات زود هنگام هر یک از کاندیدای احتمالی ممنوع بی شک از سوی نهادهای نظارتی و ستاد انتخابات کشور تخلف محسوب می شود.
به همین چند سطر بسنده باشد تا بعد …..

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *