در آیینی از ۱۵ تن از شهدای والامقام نیروی انتظامی شهرستان نکا تجلیل شده است/تصویر

در این مراسم که با حضور فرماندار و معاونین او اعضای شورای تامین و تنی چند از مدیران شهرستانی خانواده های معظم شهدای حریم و حرم ،یادگاران ۸ سال دفاع مقدس مردم شهید پرور دنگسرک در حسینیه ارشاد این روستا از بخش مرکزی نکا با محوریت سرباز جان برکف شهید سعید عباسی برگزار شده بود ؛آیت الله سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری به تبیین برکات شهید و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت :ملتی که شهادت دارد از هیچ تهدید و تحریمی خوف ندارد.
وی گفت:عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدای ماست و امنیت مرزهای ما مرهون جان برکفان نیروی انتظامی است.
آیت الله سلیمانی در ادامه افزود :ملتی که که گرفتار خود باشد ذلیل است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد:دشمنان خیلی ادب به کسی کردند و اما جرات حمله به کشورمان را بخود نمیدهند چون میدانند ملت ما تا زمانی که در خط ولایت باشد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است در سایه وحدت و همدلی خوفی نیست و حزنی نخواهد داشت.
او با اشاره به وصایای بسیاری از شهدا گفت:ضرورت دارد تا پیام و وصیت شهدا در بین آحاد مردم و نسل جوان به روشنی تبیین گردد و بخوبی درک کنیم .
وی با اشاره به سخنان معظم رهبری مبنی بر اینکه آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل بر زمین نمانده است تصریح داد: گرچه در بخشهای مختلف فرهنگی و اقتصادی در کشور ضعف هایی موجود است باید ازهرگونه کوشش و تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نکرد و در این مسیر تحرک بیشتری داشت.
سلیمانی گفت:ملت ما حزنی ندارد از گذشته، چون کارنامه درخشان دارد و در این مسیر در خط آرمانهای بلند شهدا و امام راحل در خط ولایت ثابت قدم حرکت خواهد کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *