لزوم توجه به بقای متبرکه و آماده سازی زیر ساخت هادر جهت توسعه گردشگری / تصویر

 بازدید فرماندار و مسئولان شهرستانی از بقاع متبرکه امام زاده یحیی در بخش هزارجریب ولزوم توجه به بقای متبرکه و آماده سازی زیر ساخت ها درجهت توسعه گردشگری  منطقه
به گزارش نیکا خبر ، عبدالجواد توحیدی مقدم در حاشیه بازدید از مجموعه بقای متبرکه امام زاده یحیی سیکا در بخش هزار جریب تاکید کرد  : با آماده سازی زیرساخت های اولیه (استراحتگاه و زائر سرا و…) زمینه توسعه گردشگری را در کنار بقاع متبرکه امامزادگان مهیا کنیم. ‎
فرماندار نکا بیان داشت: بقاع متبرکه وحرم های مطهر امامزادگان از مکان هایی است که مورد توجه واستقبال اقشار مختلف مردم قرار دارد و آنان آرامش معنوی خود را در این مکان های جستجو می کنند.
نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: ساخت اماکن فرهنگی کاری بسیار ارزنده و مثبت است، بایستی برای اماکن مذهبی برنامه فرهنگی داشته باشیم.
توحیدی مقدم با اشاره به شناساندن و معرفی قابلیت‌های تاریخی و مذهبی این شهرستان افزود: ایجاد سرویس بهداشتی و استراحتگاه و زائر سرا برای توسعه گردشگری در کنار اماکن مذهبی از ضروریات می باشد، با آماده سازی زیرساخت های اولیه بتوانیم زمینه توسعه گردشگری را در کنار این بقعه متبرکه مهیا کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *