پیام تسلیت شورای اسلامی شهرستان نکادرپی درگذشت محمد جعفری

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی جانباز جنگ تحمیلی مرحوم زنده یاد حاج محمد جعفری زرندینی موجب تاثر و تاسف شهرستان، بخصوص اعضای شوراها گردید.
استادحاج محمد جعفری زرندینی عضو شورای اسلامی روستای زرندین سفلی، عضو شورای اسلامی بخش مرکزی، عضو شورای اسلامی شهرستان نکا، عضو شورای اسلامی استان مازندران، عضو کمیته انطباق شهرستان نکا و نماینده اعضای شورا های اسلامی شهر و روستاهای نکا در شورای استان مازندران بود. تجربه، دانش مرتبط، تعهد و حمایتهای بی دریغش از حقوق عامه مردم، بی شک او را به موثرترین عضو شورا، در نکا و استان مبدل نموده بود. فقدان چنین نیروی ارزشمند ضایعه بزرگی برای نهاد شوراست.
این مصیبت را در درجه اول به خانواده محترم آن مرحوم، دوستان و همکارانش در نهادهای مختلف از جمله شوراهای اسلامی در مازندران،ایثارگران، اساتید دانشگاهها،دانشجویان و دانش آموزان، اهالی زرندین،پیشکسوتان ورزشی،جامعه بزرگ فرهنگیان،انجمن های گردشگری و… تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نماییم.
شورای اسلامی شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی صالحی- مدیرعامل اشگاه فرهنگی ورزشی شهید غلامعلی تقی پور نکا در گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون

    در گذشت استاد فرهیخته ، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس او را به همرزمان شهیدش پیوند داد .
    این مصیبت وارده را صمیمانه به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم و جامعه پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و ورزشکاران عزیز تسلیت و علو درجات را برای آن فقید سعید از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *