ديدار فرمانده قرارگاه منطقه اي غدير شمال كشور با مديرعامل نيروگاه نكا

فرمانده قرارگاه منطقه اي غدير شمال كشور به همراه تعدادي از سرداران و نيروهاي تحت امر با مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا ديدار نمودند.

به گزارش نیکا خبر ،در اين ديدار ابتدا مهندس محسن نعمتي با اشاره به نقش تأثير گذار نيروگاه نكا در صنعت برق به اقدامات و دستاوردهاي ساخت داخل نيروگاه اشاره كرد و گفت: اين شركت در ۸ سال گذشته با هدف كم اثر كردن تحريمها و كاهش وابستگي به توليد كنندگان خارجي تلاش و پيگيري وسيعي در بخش بازسازي و مديريت ساخت داخل قطعات نيروگاهي انجام داد و تاكنون بالغ بر ۴۲ هزار و ۱۰۹ قطعه مورد نياز نيروگاه در داخل كشور توليد شد كه بيش از ۲۷ هزار قطعه آن در سه سال اخير ساخته شده است ضمن اينكه با حضور در چندين نمايشگاه ملي و استاني سعي شد تا توانمندي صنعتگران داخلي در ساخت قطعات و تجهيزات مورد نياز صنايع معرفي گردد.

 ✳ مديرعامل شركت مديريت توليد برق نكا در ادامه در خصوص پروژه هاي اجرا شده در راستاي جوان سازي، بازسازي و بهينه ساري واحدها، پروژه هاي رفع محدوديت توليد و تلاشهاي كاركنان در جهت توليد برق مطمئن و پايدار مشتركان مطالبي بيان داشت.

 ✴ در اين ديدار سردار علي شاليكار با تقدير از زحمات مجموعه كاركنان نيروگاه در تأمين برق پايدار مشتركان، پيشرفت كشور در بخشهاي مختلف را حيرت انگيز خواند و گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران به خودباوري رسيد و هر روز شاهد پيشرفت و شكوفايي كشور در بخشهاي مختلف هستيم.

❇ وي همچنين بر لزوم توجه به منويات مقام معظم رهبري در خصوص لزوم خود اتكايي و خودكفايي كشور و استفاده از ظرفيتها و توانمنديهاي داخلي در جهت قطع وابستگي از بيگانگان تأكيد نمود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *