کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهادجوانان کشور

به میزبانی استان مازندران کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهادجوانان کشور در مجموعه هتل مرواریدنکا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، این گردهمایی با حضور نمایندگان سمن های جوانان کشور، نخستین کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین ومقررات سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به میزبانی هتل مروارید برگزار شد .
در نخستین روز برگزاری این رویداد ملی محمدرضا ییلاقی اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی وجوانان اداره کل ورزش و جوانان، ضمن خیر مقدم به جوانان حاضردر این کارگاه، از حمایت های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و شخص مدیرکل ورزش و جوانان در جهت برگزاری ومیزبانی ازنخستین کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد جوانان کشور قدردانی کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود سمن های جوانان را پیشرو در برنامه های اجتماعی و کمک کننده دولت ها دانست و افزود؛ برای حرکت در مسیر توسعه کشور نیازمند مشارکت جوانان و سازمان های مردم نهاد هستیم.
تند گویان معاون وزارت ورزش در امور جوانان در حاشیه این همایش گفت : تلاش داریم خروجی مناسبی از این کارگاه داشته باشیم و سمن های جوانان به دلیل عدم اطلاع از قوانین درگیر مسائل حقوقی و مشکلات دیگر نشوند.
وی شبکه سازی سازمان های مردم نهاد را از دیگر اهداف وزارت ورزش و جوانان نام برد و تاکید کرد؛ ورزش و جوانان از ایده ها و طرح های خوب سمن ها حمایت خواهد کرد.
تندگویان در ادامه گفت کپارسال برای ۵هزار نفر شرایط اشتغال در کشور فراهم آمده است و برای این میزان شغل بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار جوانان جویای کار قرار گرفت .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *