فرمانده سپاه نکا از اجرای بیش از ۷۰ برنامه محوری بهمراه ۱۰۰۰ فعالیت ،درهفته دفاع مقدس خبر داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در نشست با اصحاب رسانه شرق مازندران به تشریح اعم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت .
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ دوم پاسدار مجید رضا شعبانی ضمن گرامیداست هفته دفاع مقدس و بیان تسلیت مناسبت ایام اسارت آل الله به جمع اصحاب رسانه شرق استان ،مسئولیت خطیر آنان را یاد آور شد و گفت : من خبرنگاران را وقتی مشاهده می کنم کارهای آنان برایم تداعی کننده مسئولیت و ماموریت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است بنابراین مسئولیت شما بسیار سنگین است و وامدار شغل خطیر خود باشید و قلم شما باید به بیان واقیعت های جامعه بپردازد .
او از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه ۱۰۰۰فعالیت فرهنگی ورزشی اجتماعی عمرانی درمانی خبر داد و گفت : ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه دعای کمیل ۲۸ شهریور، همایش عاشورا و رسانه در ۲۸ شهریور و دیدار نیروهای نظامی با امام جمعه در روز ۳۰ شهریور به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.

وی با بیان اینکه در روز ۳۱ شهریور مراسم رژه خودرویی در سطح شهر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری همایش «زن و جامعه» یکی از برنامه‌های این روز به شمار می‌آید که توسط بسیج جامعه زنان و بسیج اصناف برگزار خواهد شد.

شعبانی برگزاری صبحگاه مشترک در یکی از اماکن نظامی ، افتتاح پل روستای سیدخیل توسط بسیج سازندگی، همایش «خانواده مقاوم» در طوسکلا، همایش طلایه‌داران پیشکسوت بسیجی و تجلیل از فرماندهان سابق و جدید پایگاه‌های مقاومت شهری در جوار حرم شهدای گمنام و نواختن زنگ مقاومت در مدارس را از جمله برنامه‌های شاخص ستاد اعلام کرد.

این مسئول همچنین با اشاره به اعزام کاروان‌های تدارکات موکب اربعین در روز پنج مهر، عنوان کرد: حضور بسیجیان در نمازجمعه، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، محله انقلاب در مسکن مهر و کوی مهرگان، صبحگاه دانش‌آموزی، مسابقات ورزشی کارکنان دولت، برگزاری یادواره‌های شهدا و «آبروی محله»، گردهمایی بزرگ فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در روز هفتم مهر، جشنواره فرهنگی ورزشی و یادواره شهدای بمباران هوایی نیروگاه شهید سلیمی نکا از دیگر برنامه‌های این ستاد به شمار می‌آید.

وی همچنین از نشست فرماندهان پیشگام دانش‌آموزی در روز چهارم مهر خبر داد و گفت: نشست روشنگری جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب در روستاهای اطرب و زرندین سفلی در روز سوم مهر، اجرای نمایش خیابانی در چهاراه مرکز نکا اعلام کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکابه برگزاری فعالیت های ورزشی در این هفته اشاره کرد و گفت : برگزاری مسابقات لیگ جودوی شرق مازندران به میزبانی نکا در روز جمعه پنج مهر و مسابقات انتخابی جودو (دفاع شخصی) در نکا و مسابقات جام دهیاران و شهدای گمنام در دانشگاه آزاد از برنامه‌های این ستاد در هفته دفاع مقدس به شمار می‌آید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *