برگزاری نشست شورای توسعه فوتبال شهرستان نکا/تصویر

با حضور پیشکسوتان فوتبال شهرستان ،نخستین جلسه شورای توسعه فوتبال شهرستان نکا با حضور پیشکسوتان این رشته در محل تالار ستاره شهر رستم کلا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا ، این نشست به همت سرپرست جدید هیات فوتبال و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان جهت هم اندیشی و استفاده از نظرات بزرگان فوتبال شهرستان برگزار شد.
در ابتدای برنامه مجتبی رضایی ضمن خیر خدمت حاضرین جلسه از زحمات علیرضا شهمیری تشکر و برای ابوالقاسم سلیمانی آرزوی موفقیت کرد.
وی اشاره کرد هیات فوتبال شهرستان تحت نظارت و حمایت اداره و طبق سیاست های هیات استان به راهش ادامه خواهد داد. ارائه نقد سازنده و با راهکار ، انتقال تجربیات و تشکیل کمیته های تخصصی می تواند در رسیدن به قله اثرگذار باشد.
وی اذعان داشت که بهره برداری از مجموعه های ورزشی شهدای شهر و سردار طوسی (پس از آماده سازی) سهم فوتبالی ها را از سرانه ورزش افزایش خواهد داد و انشاالله شاهد روز های خوبی برای فوتبال شهرستان باشیم.
در ادامه روشنفکر(از پیشکسوتان فوتبال شهرستان) توجه به رده های پایه در سطح شهر و روستا و فوتسال شهرستان به ویژه فوتسال بانوان را از برنامه های مهم هیات قلمداد کرد.
پس از آن ، دست باز وحدت و انسجام بدنه هیات(داوران،مربیان، پیشکسوتان، بانوان و …) را رمز موفقیت مسئول جدید هیات شهرستان خاطر نشان شد و گفت : ترکیب تجربه نسل قدیم و تخصص و نیروی جوانی نسل جدید فوتبالی ها بسیار کارا و موثر است چرا که این ترکیب روزهای خوبی را برای فوتبال نکا به ارمغان خواهد آورد.
سپس سلیمانی از شرکت کنندگان مجمع فوتبال نکا رخصت طلبیده و خواست که او را همراهی نموده و تجربیات گرانبهای شان را در جهت توسعه فوتبال انتقال دهند.
او از شهدای شهرستان به ویژه شهدای هیات فوتبال نام برد و گرامیداشت یاد و خاطره شان را در اولویت برنامه هایش قرار داد،
سلیمانی از نامدارانی که به رحمت ایزدی رفتند یادی کرد و خواست که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
وی در ادامه شناسایی دقیق مسائل و مشکلات، ارایه راهکار ها و برنامه ها را هدف عمده این گونه نشست هادانست و خاطر نشان کرد : بناست هر سه ماه یکبار اینگونه جلسات برگزار شود،
وی همچنین توجه به مدارس فوتبال را بسیار مهم دانست و نظارت بر آنها را بخش مهمی از فعالیت های هیات دانست.
سلیمانی تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران ، احیای فوتبال در روستا ، حمایت کانون های فرهنگی و هیات امنای مساجد از فوتبال نوجوانان در محلات، فعالیت جدی کمیته انضباطی و کمیته فرهنگی را به عنوان بخش دیگری از برنامه های خود عنوان داشت.
او یاد آور شد : امکانات محدود است اما اهداف والایی داریم، باید همت کنیم ذره ذره کوه مشکلات را خرد کرده و از پیش رو برداریم چرا که رجائ واثق داریم با توکل به ایزد منان و با مشورت شما دلسوزان و اهالی فن بر این مهم فائق آییم.

 

 


نیکا خبر :
نکته :امیدواریم این نشست سیاسی و به نوعی انتخابی برای طیف خاص نبوده باشد
پیشنهاد می شود :
۱- اینگونه جلسات در مجموعه و سالنهای شهرستان نکا برگزار گردد.
۲-از ظرفیت ها و پتانسیلهای گذشته و حال فوتبال استان و کشور غفلت نگردد.
۳-از فکرو اندیشه جوانان مربیان جوان شهرستان حتما استفاده گردد .
۴-از تمکن مالی و فکر فوتبالی و نیز علاقمندی خدمت بزرگوارانی همچون صدرالدین بامتی طوسی از نیروهای ارزشی فوتبالی از جانبازان دوران دفاع مقدس که عمری درعرصه توسعه فوتبال شهرستان استان و کشور زحمت کشیدند نباید غفلت می شد بی شک یکدست صدا نخواهد داشت .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی صالحی- مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهید غلامعلی تقی پور نکا در گفت:

    سلام به پیشکسوتان عزیز ورزش فوتبال نکا و همچنین جناب آقای رضائی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا
    خدارو شکر که مجمعی تشکیل شد و بخشی از دوستان فوتبالی بصورت گزینشی در این مجمع فوتبالی گرد هم آمدند . به هر صورت به فال نیک میگیریم ، شاید آغاز راه جدیدی برای فوتبال شهرستان باشد.
    فوتبالی که لیگ ۱ و ۲ آن که مبداء ظهور استعدادها برای فوتبال شهرستان هست در ورطه تعطیلی قرار گرفت و مدیران ، مربیان و بازیکنان باشگاه هیچ عزت و احترامی برایشان متصور نیست و سطح فوتبال به حدی تنزل پیدا کرد که حتی جایگاهی در اخبار و رویدادهای شهرستان نکا ندارند و هیچ مسئولی در افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات بطور جدی حضور پیدا نمی کنند و مثال بیمار لاعلاج در حال موت می باشد .
    ان شاءالله خداوند به دوستان کمک کند به داد این بیمار در حال موت برسند و روح تازه ای در کالبد فوتبال شهرستان نکا بدمند و از این وضعیت نجاتش دهند .
    شهرستان نکا به قدری با این حرکت نمادین تحقیر شد که هر خواننده این خبر سئوال نخستش این است که واقعا” شهرستان نکا مکانی برای تشکیل جلسه ورزشی ندارد و جلسه آن باید در یک شهر دیگر برگزار شود .
    مدیران و مسئولین باشگاه های حاضر در لیگ شهرستان کجای این جلسه هم اندیشی قرار دارند . آنهایی که ریشه مشکلات و معضلات را با پوست و گوشت خود لمس کردند و درد و رنج آنرا تحمل می کنند چگونه و کجا باید درد دل و راهکارهای خود را ارائه دهند؟
    امیدواریم در جلسات آتی از این دوستان و عزیزان دعوت به عمل آید و در جلسه ای که مکان آن شهرستان نکا باشدحرف های این عزیزان شنیده شود.

    لباس ورزش باید لباس تقوا باشد.

    با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان

    علی صالحی – مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید غلامعلی تقی پور رمدانخیل نکا

  2. سلام وتشکر از پیشکسوتان عزیز فوتبال شهرستان و همچنین ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان برادر گرانقدر آقای رضائی

    ضمن آرزوی موفقیت برای آقای سلیمانی ، ان شاء الله خداوند یاری فرماید تا مکانی برای جلسات ورزشی در سطح شهرستان نکا فراهم آید و در آن جلسات از مدیران و مسئولین محترم باشگاه های حاضر در لیگ فلک زده فوتبال بزرگسالان( سته اول و دوم) که به سان مریض لاعلاج در حال موت هست ، به رسم ادب و احترام ورزشی دعوت گردد تا مشکلات و همچنین راهکارهای این عزیزان که در خط مقدم فوتبال شهرستان هستند ، حداقل شنیده شود .
    دوستان بزرگوار در حیطه مدیریت ، بهتر می دانند بهترین حلال مشکلات افراد درگیر در مسئله هستند که حضور این عزیزان در جلسات آتی اگر دعوتی صورت بگیرد منشاء اثر مثبت برای فوتبال شهرستان نکا خواهد بود .
    با تشکر
    علی صالحی – مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید غلامعلی تقی پور رمدانخیل نکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *