تودیع و معرفی دو مدیر در شهرستان نکا/تصویر

مدیران قبلی محیط زیست و بیمه سلامت نکا رفتند و مدیران جدید معرفی شدند .
به گزارش نیکا خبر ، در اتاق فرماندار نکا و در زمان تودیع معارفه مدیران بر تعامل بین پرسنل ادارات و مدیریت جدید، جهت افزایش خدمت رسانی مطلوب و شایسته تاکید شد .
به گزارش پایگاه خبری نیکا خبر ، عبدالجواد توحیدی مقدم در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمه سلامت این شهرستان خاطر نشان کرد : توجه دولت به حوزه سلامت بیانگر حساسیت این مقوله مهم و رفع معضلات ناشی از آن است.
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی، سلامت محوری در سر لوحه کار مدیر جدید، بر تعامل بین پرسنل این اداره و مدیریت جدید جهت افزایش خدمت رسانی مطلوب و شایسته به بیمه شدگان تاکید کرد.
شایان ذکر است خادمی به عنوان سرپرست جدید بیمه سلامت شهرستان معرفی و از خدمات مجیدی مدیر قبلی این اداره تقدیر شد.لازم به یاد آوریست مجیدی سکاندار بیمه سلامت بهشهر منصوب شد

همچنین یاد آور می شود :طی حکمی از سوی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، رضا قاسمی به سمت رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نکا منصوب و معارفه شد و از زحمات جناب کشاورزیان در زمان تصدی این پست که اکنون رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل منصوب شدند تقدیر شد.
گفتنی است قاسمی پیش از ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساری را بر عهده داشت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *