عالیشاه ،دبیربرترشورای امربه معروف ونهی ازمنکراستان انتخاب شد/ تصویر

از سوی ریاست ستاد امر به معروف مازندران از حجت الاسلام عالیشاه به عنوان دبیر برتر شورای امر به معروف و نهی ازمنکر درسطح دستگاه های اجرایی استان تقدیر بعمل آمد .
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در این خصوص اظهار کرد: ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب، انجام تبلیغات محیطی با فضا سازی مناسب همراه با نصب بنر ، تراکت و بروشور، اجرای سخنرانی های هفتگی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر،ارسال پیام های تبلیغی مرتبط با این موضوع، مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این ستاد بوده است.
وی تجلیل از آمران و طلایه داران به معروف در طول سال ، برگزاری دوره های آموزش عمومی همکاران با موضوع امر به معروف ونهی از منکر، راه اندازی شبکه های اجتماع مدیران و همکاران در فضای مجازی ، حضور کارکنان در برنامه ارتقاء بینش اسلامی و… ازدیگر برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

همچنین معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از کسب عنوان برتر در راستای اجرای طرح وارثین کشور خبر دادو گفت : خودباوری و به فعلیت رساندن استعداد جوانی، ایجاد امید، نشاط و بالندگی در جوانان، تربیت و رشد فکری و ایمانی از جمله اهداف برگزاری این طرح بوده است.
وی افزود: تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت مهارت‌های ذهنی و فناوری متناسب سن دانش‌آموزی و تقویت بصیرت‌افزایی ولایتمدارانه، ایجاد نظم اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی از دیگر اهداف این طرح بوده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: طرح وارثین تابستان امسال با حضور ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر تحت حمایت استان‌های تهران، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان، گلستان و خراسان شمالی در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکناربرگزار شد.
وی گفت: برنامه هایی مانند مسابقات ورزشی، تربیتی، فرهنگی، زیارت قبور شهدا ، شبی با شهدا با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و وطن ، نشست های معرفتی در قالب حلقه وارثین و… در این طرح برای دانش آموزان برگزار شد.
عالیشاه افزود: کمیته امداد مازندران در انتخاب و گزینش برای اعزام دانشجویان و طلاب طرح سدید به دلیل دقت و کیفیت در اجرای طرح به مدت ۱۵ روز به مشهد مقدس، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *