کشف و معدوم سازی ۸۰۰ بوته ماری جوانا در نکا/ تصویر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، از کشف ۸۰۰ بوته کشت شده ماری جوانا در حوزه استحفاظی شهرستان نکا خبر داد و گفت: دو نفر از افرادی که مشکوک به تولید کشت این مواد بودند شناسایی شده و مشخصات آنها در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

به گزارش نیکا خبر ، مسلم آهنگری از کشف ۸۰۰ بوته کشت شده ماری جوانا در حوزه استحفاظی شهرستان نکا خبر داد و در ارتباط با کشف این تعداد بوته‌ها اظهار کرد: این بوته‌ها در مناطق جنگلی شهرستان نکا و در پارک ملی‌پابند کشف شده است.

وی در ارتباط با جزئیات بیشتر شناسایی و معدوم‌سازی این ماده مخدر، گفت: همکاران محیط‌بان ما به رفتار چندین نفر در منطقه به دلیل تردد در نقاط جنگلی مشکوک شده بودند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، خاطر نشان کرد: پس از پیگیری‌های مداوم محیط‌بانان، در منطقه‌ای به وسعت هزار متر بوته‌ها ماری جوانا مشاهده شده است که پس از اطلاع به ضابطان قضایی و نیروی انتظامی عملیات معدوم‌سازی بوته‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ ۸۰۰ بوته را در محل کشت کرده و قصد انتقال و فروش این مواد را داشتند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندرا اضافه کرد: دو نفر از افرادی که مشکوک به تولید کشت این مواد بودند شناسایی شده و مشخصات آنها در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی در ارتباط با سابقه کاشت این مواد در اراضی محیط زیستی استان، گفت: در گذشته بحث تولید این گیاه در میانکاله هم مطرح بوده که محل مورد نظر شناسایی و عملیات معدوم‌سازی پس از کشف محل انجام شده است
نیکا خبر :
نکته : همین کم داشتیم که …..

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به نام خدا
    پناه بر خدا

    بارها به ممسئولان محلی و شهری و علمای منطقه عرض کردم که هزار جریب رها شده است و اگر وضع به همین منوال باشد خلوت خانه فجور و اراذل می شود و پاکی مردم نجیب منطقه را می گیرند اما کو گوش شنوا
    همه در پی سیاسی کاری و منافع شخصی
    پناه بر خدا

    پاسگاه لایی و پایگاه مقاوت باید با هماهنگی هم اقدام پیشگیرانه را سریع شروع کنن و آموزش های لازم به جوانان و مردم بومی منطقه داده شود.

  2. آخ آخ آخ چه گراسی….آخ آخ آخ چه گراسی…..مار بمیره مار بمیره…آخ آخ چه گراسی…آقای یدالهی اماره خمار هکاردی بدتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *