علیدوست:مروجان اصلی انقلاب، حماسه دفاع مقدس خانواده های شهدا هستند

به گزارش نیوز نکا مرجان علیدوست درهمایش کمیته بانوان ستاد بزرگداشت حماسه سوسنگرد تحت عنوان تجلیل از همسران آسمانی که با هدف قدردانی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های همسران شهدا در سالن اجتماعات امی المومنین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده بودگفت: همسران شهدا نزدیک‌ترین افراد به شهدا و شاهد زندگی آنها در شرایط مختلف بودند و همین همسران و خانواده‌های شهدا هستند که مروجان اصلی این انقلاب، دفاع مقدس و خون شهدا هستند.
index

IMG_4976
علیدوست بیان داشت: روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌هایشان سبب حفظ نظام شد و ما مدیون رشادت‌های شهدا و استقامت خانواده‌هایشان هستیم و مراسم تجلیل تنها گوشه‌ای از پاسداشت این رشادت‌ها است.
مسئول امور بانوان فرمانداری نکاخاطر نشان کرد :رساندن زوایای عملیات حماسی آزادسازی سوسنگرد،نقش بی‌دلیل و محوری مقام معظم رهبری در آزادسازی این شهر باید به‌درستی تبیین شود تا درسی برای نسل‌های بعدی انقلاب باشد.
او با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش اصلی را در جبهه های حق علیه باطل ایفا کرده اند، اظهار داشت: نباید از نقش مهم و اساسی خانواده های آنها در پشتیبانی از رزمندگان غافل شویم.
مسئول امور بانوان فرمانداری نکابا بیان اینکه مباحث مرتبط با شهدا و ایثارگران موضوعاتی است که هر چه در راستای آن تلاش شود باز هم کم است، گفت: استقلال، امنیت وادامه حیاتمان را مدیون شهیدان و ایثارگران و خانواده آنها می باشیم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *