صدرالدین بامتی از سمت خود استعفا داد!

صدرالدین بامتی طوسی در ۱۷ روز حضورش در سمت نائب رئیسی در هیئت فوتبال نکا متوجه وجود مشکلات عیدیده در بدنه ورزش نکا از سمت خود استعفا داد.
به گزارش نیکا خبر ، وی در مدت ۱۷ روز بعداز انتصاب خود در نائب رئیسی هبات فوتبال نکا با برگزاری نشست های متعدد با اعضای پیشکسوت و جوانان فوتبالی چندین روستا قول مساعد داده بودبا همت وهمکاری آنان سریعا مشعل فوتبال نکا ر روشن خواهد کرد و از هیچ تلاش و کوششی برای ایجاد شور دوباره فوتبال در این شهرستان مضایقه نخواهد کرد .


وی درمسیر پیگیرهای طرحهای نیمه کاره چمن مصنوعی در زمین شهر با بی مهری مسئولان ورزشی نکا روبرو شد و از سمت خود استعفاه نمود.
بامتی گفت:اوضاع خراب تر از اونی بود که من فکر میکردم این خانه از پای بست ویران است بنابراین نیاز به اصلاح ساختاری در انجام تعهدات پیمانکاران است که متاسفانه کوتاهی نموده و هیچ گونه نظارتی در روند


امورات نیست.
وی گفت متاسفانه با لابی های انجام گرفته فضابرای ورودافراد فرصت طلب راحت شده و تا زمانی که این طیف دراطراف اداره ورزش نکا پرسه می زنند انگیزه های هر گونه همکاری در جهت بهبود این وضیعت نا به هنجار از آدمی گرفته میشود.
ا

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام , صدرا بهترین فرصت برای ورزش شهرستان نکا است امیداست مسئولان اندکی تدبیر بخرج دهند تا از توان مندیها و استعدادهای این مدیر لایق کشوردر شهرستان بهرمند شوند .
    جای تاسف است بعضا این گونه افراد با مهری مسئولان روبه رو می شوند
    لااقل دو روز صبر می کردید تا شاهد اتفاقات جدید در تیم کاری ایشون رخ می داد
    اخه شما اینکاره نیستید شش ما از جریان سیل گذشته متاسفانه هنوز شما توانایی راه ندازی استخرتربیت بدنی شهر را نداشتید چطور می خواهید در حوزه فوتبال فعالیت کنید دو زار هم پول ندارید در این عرصه کار کنید و یا دلتون نمی اد خرج کنید فقط عده ایی بلدند بلدم در مقابل مسئولان مافوق و یا پاچه خواری می کنند.یا فقط بلدند لاف بیان در اینگونه کارها دخالت کنند نیرو سوزی نکنید نیرو سازی کنید از پتانسیل و ظرفیت های امثال بامتی چرا استفاده نمی کنید
    تا کجا باید چوب ندانم کاریهای شما را بخوریم
    والله بلله این حق مردم و جوانان نیست این که نشد مدیریت مجوعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *