شمیرانی مطلق :عصر یکشنبه بازارنکا تعطیل است

رئیس اتاق اصناف شهرستان نکا اعلام کرد :عصر یکشنبه ۱۷ شهریور بازار نکا یکپارچه تعطیل خواهد بود .
به گزارش نیکا خبر، عیسی شمیرانی مطلق رئیس اتاق اصناف نکا اعلام کرد :بمنظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه اجتماع بزرگ عاشورائیان نکا و تسهیل در برنامه ایاب و ذهاب و تردد شهروندان و روان سازی ترافیک بازاریان نیز همپایی همشهریان خود ضمن بستن مغازه های خود عصر روز یکشنبه درسوگ شهدای کربلا اقامه عزار خواهند نمود .
رئیس اتاق اصناف نکا گفت: عصر هفدهم شهریورماه کلیه پاساژها ،فروشگاههای بزرگ مغازه ها،بجزکسبه های که نسبت به فروش ارزاق عمومی مردم سرو کار دارند تعطیل می باشد.
وی با اشاره نقش بی بدیل بازاریان در تعظیم شعائر دینی گفت : اسلام از زمان پیامبر (ص) تا به امروز و انقلاب
اسلامی با همت و حمایت های همین خیرین و کسبه های بازار است که پا برجا مانده است.
او یاد آور شد : همزمان با برگزاری اجتماع عظیم عاشورایی که با پخش زنده تلویزیونی در این شهرستان انجام خواهد شد بازاریان نیزهمچون گذشته در عرصه ملی و مذهبی کارنامه قابل قبولی ارائه دادند اینبار نیزدرکنار هیات های مذهبی مساجد و محلات، برای برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان این شهرستان در روز هشتم ماه محرم برنامه ریزی کردند.
وی افزود: اگر بازاریان ورود نکنند به برگزاری مراسم و حفظ شعائر اسلام ، نشاط دینی در جامعه تضعیف می شود و به همین دلیل است که با تعطیلی کسب و کار خود کار بزرگی را انجام می دهند.
البته کسبه بازار بزرگترین خدمت را در این راه اول به خود می کنند چرا که آنها با خداوند متعال معامله می کنند و هیچ معامله و سپرده ای از این بالاتر و ماندگار تر برای انسان نخواهد بود.
وگفت: این برنامه روز یک شنبه آینده ساعت ۱۷ در میدان جانبازان برگزار خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *