بزرگترین “اجتماع عاشورایی” همراه با پخش زنده تلویزیونی درنکابرگزار میگردد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستا نکا از اجتماع عظیم عاشورایی همراه با پخش زنده تلویزیونی در این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام سیف الله سهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا صبح امروز در جمع اصحاب رسانه شرق مازندران از برگزاری بزرگترین اجتماع عاشورایی همراه با پخش زنده تلویزیونی در این شهرستان خبر داد و گفت : مسئولان شهرستان نکا با جلب مشارکت هیات های مذهبی مساجد و محلات، برای برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان این شهرستان در روز هشتم ماه محرم برنامه ریزی کردند.
سهرابی گفت: این برنامه روز یک شنبه آینده ساعت ۱۷ در میدان جانبازان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلغات اسلامی نکا اظهار کرد: شکوه حضور مرذم ولایت مدار و عاشقان طریق ابا عبدالله الحسین (ع) به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی تبرستان پخش خواهد شد.
او گفت : مردذم ولایت مدار منطقه نکا در قالب هیات های مذهبی و دسته های عزاداری مساجد در این باره همکاری خواهند کرذو این حماسه حضور با شکوه تمام برگزار و در رسانه ها به تصویر کشیده خواهد شد.
سهرابی گفت: کربلا سرشار از درس حکمت و معرفت است و مومنان با بهره گیری از آن، در رفع ناهنجاری های اجتماعی و نهادینه کردن اخلاق حسنه در جامعه تلاش کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا تصریح داد : پیام عاشورا و هدف ماندگار امام حسین (ع) اصلاح انحرافات است و اگر این هدف بزرگ در روزمرگی ها فراموش شود، در تبیین نهضت حسینی غفلت کرده ایم.

وی گفت: دستگاه های فرهنگی و اجرایی نکا در اجرای باشکوه این برنامه فرهنگی همکاری دارند و انشالله شاهد با شکوه عزاداران حسینی در جهت خلق یک حماسه ماندگاردر این شهرستان خواهیم بود .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *