۸ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد نکابه بهربرداری رسید / تصویر

همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۸ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد نکا با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش نیکا خبر ، رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان نکا گفت: هزینه اجرای این طرحها از محل اعتبارات اشتغال کمیته امداد و تسهیلات بانکی تأمین و برای ۲۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
حسین بریمانی گفت : این طرح‌ها بر اساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه‌مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا شد.
وی با بیان اینکه سیاست اشتغال این نهاد حمایت از مشاغل خرد و زودبازده است، افزود: طرح های ایجاد شده در زمینهٔ کشاورزی، صنایع‌دستی، خدماتی و دامپروری بوده است.
رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان نکا با اعلام اینکه برای سال جاری ۴۶۰ طرح اشتغال زایی در نکا در دستور کار است؛ یادآور شد: اعتبارات این طرح ها ۱۳ میلیارد تومان است که تا پایان سال جاری اجرایی می شود.
بریمانی، آموزش مهارت فنی و حرفه آموزی را اولین گام ایجاد اشتغال دانست و گفت: آموزش مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت در تمام حرف و مشاغل در مؤسسات ذیصلاح جهت ارائه آموزش‌های فنی به مددجویان تحت حمایت به‌صورت فردی و گروهی با هماهنگی این نهاد به‌صورت رایگان ارائه می‌شود
وی گفت: حمایت‌های فنی، مشاوره و نظارت ناظران فنی اشتغال بعد از اجرای طرح به مدت پنج سال ادامه دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *