تذکرات امام جمعه نکا به مسئولان شهرستانی / تصویر

خطیب مصلای امام خمینی نکا این هفته در خطبه های پر صلابت جمعه این شهرستان ضمن طرح دو تذکر به مسئولان شهرستانی خواستار رسیدگی به آن شدند .
به گزارش نیکا خبر ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی گفت : بعضی از خیابانها را برای سیستم فاضلاب شهری کندند ولی ترمیمهای بعدی، مانده یا کمی کند انجام می گیرد، برای شهروندان اسباب زحمت شده، امیدواریم انشاءالله یک مقداری جدیتر و سریعتر انجام شود.

امام جمعه نکا یاد آور شد :گاه دیده میشود بعضی از درختان را قطع می کنند. حالا یا بعضی از کسبه متاسفانه، البته خیلی کم، برای اینکه می گویند جلوی دید مغازه را گرفته یا اداره برق که اداره برق درخت قطع نکرد ولی آنچنان شاخ برگهایش را می زند که مانند قطع شدن است. فضای سبز برای همان شاخ و برگ هایش است. شاخ و برگ درخت را که بزنی فضای سبز از بین میرود و تنه درخت چه فایده ای دارد؟ شما بیایید برای این سیمها روکش بگذارید، بعضی از شهرها این کارها را می کنند و شاخ و برگ درختان آزاری ندارد یا سیمها را مانند بلوارها از زیر زمین عبور دهید. حیف است. بعضی از شهرستانهای کویری، استان سمنان، دامغان و بخصوص شاهرود، آنقدر درخت دارد، ده برابر شهرهای ما درختان و فضای سبز دارند. آنها برق را چطور می برند؟
بسیاری از چراغهای خیابانها شبها خاموش است. انشاءالله اداره برق توجه بیشتری کند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *