دکترباقری به سمت مسول کمیته پژوهش وتحقیقات سبک گوجوکای jkfکن بوکان کشورمنصوب شد/تصویر

در حاشیه برگزاری یک دوره استاژ فنی کارته در نکا از سوی رئیس گوجوکای jkfکن بوکان ایران دکترمحمدعلی باقری بعنوان مسول کمیته پژوهش وتحقیقات این سبک در کشور منصوب شد .
به گزارش نیکا خبر ، ایرج تیمورنژاد رئيس سبك گوجوكاي jkf/ كن بوكان در حاشیه برگزاری یک دوره استاژ فنی ویزه بانوان درسالن امام علی (ع)این شهرستان از گسترش این سبک در ۲۷ کشورجهان خبر داد وگفت: این دوره از آموزش های با هدف ارتقا دانش سبک گوجوكاي ویژه بانوان برگزار شد تا بتوانندخودشان بدون حضور مریبان مرد هدایت و مربیگری و آموزش بانوان را برگزار نمایند .
وی گفت : در این دوره بیش ازیکصد نفر از بانوان کارته کای شرق استان زیر نظر مربی زن آخرین یافته های سبک گوجوكاي jkf/ كن بوكان را در سالن ورزشی امام علی (ع) فرا گرفتند .
وی با ابراز خرسندی از انتخاب دکتر باقری بعنوان مسول کمیته پژوهش وتحقیقات در این سبک  اظهار امیدواری کرد : در آیته نزدیک شاهد اتفاقات خوشایندی از نتایج تحقیقات و پزوهش سبک گوجوکایJKFکن بوکان در کشور باشیم.
لازم به یاد آوریست :سبك گوجوكاي jkf/ كن بوكان زیر نظارت فدراسیون کارته کشور فعالیت دارد .
شایان ذکر است دکترمحمدعلی باقری علاو بر رییس هیات کاراته شهرستان نکا ، مسئول بازرسی هیات کاراته استان مازندران نیز در کنار دیگر فعالیت های تحقیقاتی پژوهشی ،استادی دانشگاه را نیز بر عهده دارد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *