افتتاح شرکت تولیدی رهاسان نکاباحضورنماینده پارلمانی رئیس جمهور/ تصویر

معاون پارلمانی رئیس جمهور:شرایط اقتصادی کشور از نیمه دوم سال بهبود می یابد
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به روند رو به بهبود شرایط اقتصادی کشور گفت : با آرامش حاکم در وضعیت پولی و بانکی از ۶ ماهه دوم سال جاری وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد شد.
به گزارش نیکا خبر دکتر حسینعلی امیری در حاشیه مراسم افتتاحیه شرکت تولیدی رهاسان که شهرک صنعتی فاز ۲ شهرستان نکا برگزار شددر سخنانی با اشاره به اینکه امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم اظهار کرد: استکبار جهانی طی سال های اخیر با شیوه های مختلف تهدید، تحریم و نشانه گیری اقتصاد کشور یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه این کشور اسلامی به راه انداخته است که خوشبختانه با تدبیر در این حوزه نقشه های دشمنان نقش بر آب شد .
.معاون پارلمانی رئیس جمهور از کار آفرینان و تولیدکنندگان به عنوان جهادگران عرصه اقتصاد یاد کرد و همچنین بیان داشت: امروز اگر کارآفرینان و تولیدکنندگان را به عنوان جهاد گران عرصه جهاد اقتصاد نام ببریم حرف بیهوده ای در این موضوع گفته نشده است چرا که علی رغم هدف های دشمنان نا کارآمد بسیار موفقیت آمیز وارد میدان شدند.
امیری با اشاره به افتتاح کارخانه سلولزی رهاسان خاطرنشان کرد: این صنعت به مراتب می تواند زنجیره های رونق تولید را در اطراف خود ایجاد کند چرا که در این پروژه اقتصادی ۱۵۵ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان از اهتمام دولت به ارتقای معیشت مردم اشاره کرد . گفت : بیش از ۸۸ لایحه از سوی دولت مربوبط به رونق تولید ایجاد اشتغال ارتقای معیشت مردم مباشد که بعضی از آنها بتوصویب مجلس رسیده است .
وی گفت :دولت تلاش دارد در راستای بررسی مسشکلات واحد های تولیدی از تمامی ظرفیت های معطل مانده بجهت به حرکت در آوردن آنان اقدام عاجل صورت گیرد .
در ادامه فرهاد سارلی مدیر کارخانه رهاسان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این مجموعه تولیدی HTFفعالیت خود را از سال ۹۲ اغاز کرده و تولیدات خود را بصورت ازمایشی از سال ۹۶ و بطور رسمی از امسال بصورت سه شیفت در حال فعالیت است که برای بیش از ۱۵۵ نفر شرایط اشتغال را فراهم نموده است .
وی گفت : این مجموعه تولیدی با بیش از ۱۴۰ کارگاه تولیدی دیگر در کشور در ارتباط است و تامین کننده مواد اولیه است و بطور غیر مستقیم برای بیش از ۴هزار نفر نیز شرایط اشغال فراهم می آید
وی هزینه اولیه احداث و راه اندازی این مجموعه را بیش از ۸۰ میلیارد تومان و هزینه جاری آن را بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرده است .
او ظرفیت تولید این کارخانه را بیش از ۷۵هزار متر مکعب HTF اعلام داشته است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *