اولین سالگرد آیت الله حاج شیخ عبدالرحیم صادقی شمیرزادی برگزار می گردد / تصویر

ویژه برنامه اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالرحیم صادقی شمیرزادی پدر سردار شهید محمد صادقی در غروب پنجشنبه ۱۷ مرداد همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد توفیق نکا برگزار می گردد.

 


انالله و انا الیه راجعون
قال رسول الله (ص):
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

با کمال تأسف و تأثر یک سال از نجمی از نجوم اهل بیت علیهم السلام و کوکبی از مکتب صادقین علیهم السلام افول نموده است یک سال است یکی از برجسته‌ترین شاگردان آیات عظام حضرت آیت الله کوهستانی و حضرت آیت الله العظمی بروجردی و حضرت امام خمینی و علامه طباطبایی و سایر اساتید دیگر از مشهد قم نجف رضوان الله تعالی علیه دارفانی را وداع گفته و به ملکوت اعلا پر کشیده است .
یک سال هست عالم عارف و فقیه مجاهدی که در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی پا به پای استاد و مرادش حضرت امام در مبارزه با طاغوت تعلل ننموده و از هیچ گونه تلاش و ایثارگری در ترویج دین و ارشاد مردم و خدمات اجتماعی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلم ان رسانند مالند و جانم دریغ نورزیده است یک سال است که با غروب چهره خورشید مثالش تاریکی حزن و اندوه صفحه دلها را فرا گرفته و غبار غم بر سیمای بازماندگان و شاگردان و دوستانش فرو نشست است .
آری درست یک سال است که چنین شبی که مصادف بود با شهادت مولای باقرالعلوم حضرت امام محمد باقر علیه السلام یکی از شاگردان برجسته آن حضرت یعنی جناب مستطاب و عمده الاعلام حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالرحیم صادقی شمیرزادی پدر سردار شهید محمد صادقی چشم از این جهان فرو بست روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
لذا به منظور گرامی داشت از مقام شامخ علم و ذهادت و تقوا و فضیلت و مبارزه و شهادت و نیز تجدید عهد با روح ملکوتی آن عالم فرزانه مجلس یادبودی منعقد و از سلسله جلیله علمای اعلام و مسئولین گرام و خانواده معزز شهدا و عموم طبقات مومنین و مومنات از کشوری و لشکری دعوت به عمل می آید
سخنران حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر قاسمی امام جمعه موقت شهرستان ساری
زمان پنجشنبه ۱۷ مرداد همراه با اقامه فریضه مغرب و عشاء
از سوی بیت مکرم آن فقیدسعید و جمعی از شهروندان و چهره های انقلاب اسلامی شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *