دکتر صادقی:بیش از ۷ هزار نفر از دانشگاه آزاد نکا فارغ‌التحصیل شده‌اند/ تصویر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا اعلام کرد: تاکنون حدود ۷ هزار و ۱۷۹ نفر از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.
به گزارش نیکا خبر ،ارشاد صادقی طوسی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که با حمایت مستقیم حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست و توانست جایگاهی شایسته و درخور توجه در نظام آموزش عالی به دست آورد.

وی که به مناسبت سالروز راه‌ اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در گفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد : این واحد علمی، جزء بزرگترین و نخستین واحدهای دانشگاهی در شرق استان مازندران است که از مرداد ماه ۱۳۸۱ با پیگیری مردم فرهنگ‌دوست و مسئولان دلسوز شهرستان نکا رسماً راه‌اندازی شد و مهرماه همان سال با دو رشته تحصیلی کامپیوتر و حسابداری در مقطع کاردانی با پذیرش ۱۶۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا ادامه داد: این دانشگاه از مهر ۸۵ به واحد مستقل و از آذر ۸۹ به واحد متوسط تبدیل شد. اکنون این واحد در مجتمعی دانشگاهی با مساحت ۵ هکتار شامل ساختمان آموزشی، اداری، مسجد، سلف سرویس ، سوله ورزشی ،کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته و با بیش از هزار ۳۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ارشد مشغول به فعالیت است و تاکنون حدود ۷ هزار ۱۷۹ نفر از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.


رونمایی از یادمان شهدای گمنام تا پایان سال ۹۸

صادقی طوسی خاطرنشان کرد: سال گذشته واحد نکا میزبان دو شهید گمنام و البته خوشنام ایران عزیز شده که باعث افتخار و مایه برکت و سرافرازی اساتید، دانشجویان و کارکنان هستند و به لطف الهی یادمان این شهدا به‌طور کامل با کمک خیران شهرستان در حال ساخت است و تا پایان سال ۹۸ رونمایی خواهد شد.

وی، برنامه‌های آینده این دانشگاه را در راستای اجرای سیاست‌های کلان سازمان مرکزی تشریح کرد وگفت: راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در حوزه فناوری صنعت، کسب مجوز راه‌اندازی مدرسه دخترانه دوره ابتدایی و کسب موافقت اصولی راه‌اندازی مرکز مشاوره روانشناختی در شهرستان نکا از برنامه‌های آینده و پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *