دومین همایش دوچرخه سواری بانوان درنکا برگزارشد/ تصویر

به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت زهرا (س)همایش دوچرخه سواری ویژه بانوان در مجموعه پارک مادر نکا برگزار شد.

به گزارش نیکا خبر ،نائب رئیس هیئت دوچرخه سواری نکا گفت: هدف از این همایش ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین بانوان و نیز گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (س)بودو برای دومین بار با استقبال کم نظیر بانوان و دختران نکایی روبرو شد
الهام رئیسی گفت: در این همایش بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان نکایی مشارکت داشتند .
وی کوچکترین شرکت کننده در این همایش را ۳ ساله و بزرکترین آن را ۴۷ ساله اعلام کرد .
رئیسی نبود پیست اختصاصی ویژه بانوان در نکا را جز مشکلات این این حوزه عنوان کرد و گفت :با قول مساعدی که جناب دکتر احمدی شهردار نکا و پیگیری های اعضای محترم شورای اسلامی شهر قرار است پیست و مجموعه اختصاصی بدین منظور در این شهرستان در نظر گرفته شود و امیدواریم بزودی محقق گردد.
نائب رئیس هیئت دوچرخه سواری نکا از زحمات و تلاش های دکتر میری قلعه سری رئیس هیات دوچرخه سواری استان و آقای کریمی رئیس هیات و جناب آهنگری دبیر هیات شهرستان نکا و مسئولانی که به این موضوع اهتمام داشته و دارند قدردانی کردو گفت : تیمی از دوچرخه سواران آمل هم در این همایش شرکت نمودند جا دارد از حضورشان قدردانی گردد.
رضایی مسئول ورزش و جوانان بانوان نکا نیز در حاشیه این همایش گفت : نکا شهری برای همه است و همه شامل زنان هم می‌شود و زنان مستحق‌ترین هستند. نه از جهت استضعاف بلکه از جهتی که فرصتی برای بروز و ظهورشان در سطح جامعه فراهم نشده است.
وی با بیان اینکه با هماهنگی معاون محترم امور بانوان فرمانداری نکا و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم ، در راستای سیاست های اداره ورزش و جوانان نکا توجه به ورزش زنان و دختران از برنامه‌های مهم ماست،

رضایی گفت: در پارک مادر هیچ نوع محدودیتی برای استفاده بانوان از دوچرخه در طول مسیرها وجود ندارد و بانوان با رعایت پوشش می‌توانند از طریق دوچرخه سواری به تمرینات ورزشی بپردازند .
گزارش:سید رقیه حسینی درویشانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *