ازدختران “حافظ قرآن” موسسه فرهنگی منهاج نکا تجلیل شد

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)از ۲۴ حافظ دختر موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج نکا تجلیل شده است.

به گزارش نیکا خبر ، مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج و کانون فرهنگی و هنری منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نکا اظهار کرد:۲۴ حافظ دختر موسسه فرهنگی قرآن و عترت و کانون فرهنگی و هنری منهاج نکا، در چهارشنبه ۱۲ تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) با اهدای جوائزی مورد تجلیل قرار گرفتند .

«مصطفی قنبری»گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت های مختلف در موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج و کانون فرهنگی و هنری منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نکا، اجرا خواهد شدبا هدف اهمیت دادن به دختران به ویژه انس گرفتن با معجزه پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)، درس های ارزشمندی را به خانواده ها می دهد و همنشینی با کلام وحی، تاثیرات بسیاری بر دختران دارد.
قنبری ابراز کرد: والدین از همان طفولیت باید دختران را نسبت به نقش های مختلف آنها در جامعه، آشنا کنند چرا که دختران تاثیرگذار بی شک در دامن مادران فداکار و مهربان، پرورش یافتند و مادری یک نقش و وظیفه مهم به شمار می آید.

وی تصریح کرد: حضرت معصومه(سلام الله علیها)، الگوی خوبی برای دختران است و در برنامه هایی نظیر تجلیل از ۲۴ حافظ دختر موسسه فرهنگی قرآن و عترت و کانون فرهنگی و هنری منهاج نکا می توان فرشته های آسمانی را با کریمه اهل بیت(علیهم السلام) به خوبی، آشنا و مانوس کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *