برگزاری محفل انس و مودت جمعی از بازنشستگان سپاه نکا

محفل انس و مودت جمعی از بازنشستگان سپاه نکا در مصلای امام خمینی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، فرمانده سپاه ناحیه نکا در این مراسم گفت: از خود گذشتگی و فداکاریهای رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است.
سرهنگ دوم پاسدار مجید رضا شعبانی در ادامه سخنان خود به توانمندی و لیاقت های همکاران بازنشسته اشاره کرد و گفت: همکاران بازنشسته آیینه تمام نمای شاغلین بوده و شایستگی همکاران بازنشسته در حدی است که بنده نمی توانم حق مطلب را بیان کنم زیرا همکاران بازنشسته ۳۰ سال از بهترین دوران زندگی و جوانی خود و در مدت ۸ سال دوران دفاع مقدس ، برای میهنمان عزت و افتخارها آفریدند .
وی افزود: واژه احترام گذاشتن به بازنشستگان اصطلاح نادرستی می باشد چون همکاران بازنشسته خودشان، ذاتا محترم می باشند و دارای تجاربی هستند که این تجربه، قدمت و پشتوانه ۳۰ ساله دارد. بنابراین آنان را معلمینی خواند که باید همکاران شاغل را در شرایط گوناگون حمایت نمایند.
سرهنگ شعبانی با واجب خواندن حفظ و حرمت بازنشستگان گفت: تکریم و حفظ حرمت بازنشستگان در آمیزه های دینی و فرهنگی ما سفارش شده است و در این رابطه به حدیثی از حضرت امام صادق(علیه السلام) به نقل از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد که می فرمایند: احترام به مسلمان سپید موی، تجلیل از خداوند می باشد. افزود: اصلی ترین هدف این مراسم برقراری ارتباط عاطفی و سازمانی بین بازنشستگان و سازمان پس از دوران بازنشستگی است که باید حفظ شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا در ادامه اضافه کرد: فراهم آوردن شرایط رفاه و آسایش، ایجاد زمینه اشتغال فرزندان بازنشستگان و اعطای تسهیلات اشتغالزایی به آنان باید بیشترمورد توجه قرار گیرد.
در این مراسم حدود ۲۰۰ نفر از بازنشستگان سپاهی و یادگاران دفاع مقدس حضور داشتند.
همچنین یاد آور می شود این محفل همراه با تلاوت قران کریم سرود ملی صلوات خاصه امام رضا ، ضبط دلگویه های پاسدران بازنشسته مسابقات ورزشی سخنرانی فرمانده سپاه بیان احکام برپایی نماز ظهر و عصر همراه بود وو در پایان به رسم یادبود به نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات ورزشی هدایی اهدا شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *