تاکیدمدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی برمدیریت مصرف انرژی برق / تصویر

مدیرعامل نیرگاه شهید سلیمی نکا در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: نیروهای اداری، فنی عملیاتی پشتیبانی به صورت شبانه‌روز فعالیت کنند تا با تامین برق موجب رضایت شهروندان شویم که سال گذشته چهار نمایشگاه در نکا، ساری و تهران برگزار و بالاترین دستاورد تکنولوژی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش نیکا خبر ، محسن نعمتی افزود :با توجه به کمبود نقدینگی بحث فاینانس مورد توجه است که در این راستا مشارکت و سرمایه‌گذاری در زمینه جوان‌سازی و بهینه سازی تجهیزات واحدهای تجاری با کشور روسیه در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: پروژه آب شیرین کن نیز در مساحد دو هزار متر مکعب احداث و برای این طرح ۳۵ میلیارد ریال هزینه شد تا با محدودیت تولید مواجه نشویم.

نعمتی گفت: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده وظیفه داریم تلاش کنیم تا با بومی‌سازی موانع تولید رارفع و واحدهایی که فرسوده شدند به ظرفیت قبلی برگردانیم.
وی گفت : اقدامات انجام شده در بخش بازسازی و ساخت داخل از سال ۹۵ تاکنون با پیگیری و مدیریت طراحی ساخت و بومی سازی ۲۷هزار و پانصد و یک عدد قطعه نیروگاهی با پیگیری اداره ساخت داخل و مشارکت متخصصان این شرکت نشان از فعلیت رسیدن توانمندی قطعه سازان داخلی در ساخت و تولید تجهیزات تیروگاهی به روش مهندسی معکوس می باشد
او در ادامه گفت: با رفع محدویت های چهارده گانه در بخش تعمیرات اساسی در کلیه واحد موانع تولید ۳۰ درصد انرژی برق در این واحد نیروگاهیی برداشته شده است .
نعمتی در پایان تاکید کرد : علی رغم اینکه محدویتی برای تولید انرژی برق در مازندران نیست اما نیاز به مدیریت مصرف از سوی مردم است تا شاهد خاموشی نباشیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *