شاعری از آغاز به‌کار پروژه جاده گلوگاه به دامغان خبر داد/ تصویر

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار فاز یک پروژه عظیم کریدور شمال – جنوب، جاده گلوگاه به دامغان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر علی‌محمد شاعری عصر امروز در بازدید از روند آزادسازی حریم جاده گلوگاه به دامغان اظهار کرد: در سه شهرستان شرق مازندران حدود ٣٠٠ کیلومتر جاده روستایی، شهری و بین شهری را در دست اجرا داریم.

وی افزود: از این ٣٠٠ کیلومتر ٣٠ کیلومتر راه مهم و اساسی گلوگاه به دامغان است که سال‌ها با مشکل تردد خودروها و ترافیک رو به‌رو است

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این جاده گردشگری، جنگلی و محل تردد تولید کنندگان، صنعتگران و گردشگران دو استان مازندران و سمنان است و به همین دلیل تعریض و اصلاح هندسی آن را در دست انجام قرار دادیم.

این مسؤول عنوان کرد: برای ساخت جاده گلوگاه به دامغان در فاز یک، ١٠ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که در ابتدا به طول ٣ کیلومتر آغاز شده است.

شاعری یادآور شد: در نظر داریم طی ٢ سال آینده ٧ کیلومتر از جاده را بسازیم سپس به مرحله احداث تونل در مناطق جنگلی می‌رسیم و این پروژه طی ٣ سال به پایان خواهد رسید.

وی افزود: جاده گلوگاه به دامغان می‌تواند ترانزیت حمل و نقلی کریدور شمال – جنوب را تشکیل دهد و محور بسیار مهم برای دو استان مازندران و سمنان باشد و بنابراین با مصوبه‌ای که از وزارت راه و شهرسازی گرفتیم کار آغاز شده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از اتمام این پروژه، مسیر حمل و نقلی و جاده‌ای به شدت رونق خواهد گرفت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *