خانواده ها بی تفاوت/ مسولان تدبیر کنند/ جولان بدحجابی ایام محرم در نکا

به گزارش نیوز نکا ، در ایامی که عزای سید و سالار شهدای کربلا بهمراه ۷۲ تن ازیاران باوفای ان امام همام ،در راه بست و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جان در طبق اخلاص گذاشت . آنچه که دل هر انسان را بدرد می آورد حواشی دسته جات عزاداری در این ایام است .حضور دختران بزک کرده در انظار نامحرامان که ازتاریکی و سیاهی شب با چشمانی ناپاک آنها را رصد میکنند کی بلا برآن بلای دیگر کربلا نیست ؟آیا دختران و زنان بدحجاب مقصرند یا چشمان نا پاکی که در تاریکی شب هر از چند گاهی از حدقه قراره بیرون بزند بدنبال ناموس رها شده مردان بی غیرت است ؟
اگر حسین برای احیا امر به معروف و نهی از منکر در دشت بلا پا نهاد چرا افرادی فرصت طلب و ولنگار در اجتماع پا روی پای بنیان از خون تاسئس شده از ۱۴۰۰ سال قبل ، صد گام به اهداف دشمن نزدیکتر میشوند، براستی مسامحه ، دست روی دست گذاشتن و بی توجهی به موضوع امر به معروف و آنهم دراین ایام آیا حساب شده و از روی طراحی های از قبل مشخص شده دشمن نیست ، و یابر عکس ، کوتاهی از مسئولین امور فرهنگی و متولیان امر به معر وف و نهی از منکراست.
به حقیقت باید بار بررسی موشکانه به اصل دسته روی و اینکه چقدر تاثیر گذار براجتماع ماست و یا دکانی دیگر برای فرصت طلبان است.
بی شک شهرستان نکا با بدحجابی برخی از فرصت طلبان از حالت مذهبی خارج شده است.

حضور عده ای اززنان و دختران باحجاب نامناسب در شهرخصوصا در شب های ماه محرم ، رنگ و بوب مذهبی را از این شهرستان برداشته است و این شهراز حالت مذهبی خارج شده است.
باید بر حفظ اصالت شهر و برخورد قاطع با افراد بدحجاب در شهری که به قم ثانی معروف است اقدامی جدی نمود نباید اصالت خانواده‌های متدین و شهرمان توسط عده‌ای بدحجاب زیر سئوال برود.

در کنار معابر و در مقابل دسته جات عزاداری عده ای با گستاخی تمام در خیابان‌ها راه می‌روند و بدون توجه به موقعیت شهر عفت و نام نکا را زیر سئوال می‌ برند،
که البته عده آنها اندک است، اما همین اندک تعداد نیز باید توسط روسامتولیان امر به معرف برخورد جدی گرفته شود.
خطیب جمعه شهرستان نکا بارها و بارها به این مقوله تاکیداتی را ارائه نمودند. رسول گرای اسلام نیز فرمودند هرگاه زنی آرایش کرد وخود را معطر ساخت واز منزل خارج شد وهمسرش از این کار وی راضی بود به ازای هر قدمی که زن بر می دارد یک خانه در جهنم برای همسرش بنا می شود حال مردان با غیرت بدنبال همسران و دختران بد حجاب خود باشند که چند باب خانه در جهنم برای شان بنا میشود

ادامه دارد …

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. از شعور حسيني بي خيال شديم
    با شعار حسيني پيش رفنيم تا شور حسيني ماندگار شود
    ……….. و آخرش به ايجا رسيديم كه چرا حسين (ع) مظلوم شد و مظلوم ماند
    از اموزه هاي عاشورا به موزه عاشورا رسيديم
    از زنجير باز كردن يك پاي گرفتار به زنجير زدن با آهنگ و موسيقي رسيديم …..
    حال دنبال كي بود كي بود نگرديم
    خود كرده تدبير نيست

  2. حسین درخشانی در گفت:

    بیشترین استفاده از لوازم آرایشی در ایران در ماه محرم است!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. -در تصویر حکاکی شده برسنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست،هیچ کس سوار بر اسب نیست. هیچ کس رادر حال تعظیم نیست. در بین این همه پیکر تراشیده شده حتی تصویری برهنه نیست یادمان باشدکه چه بودیم وچه شدیم…
    یه جمله زیبا از شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد .

  4. چند روز مونده بود به ماه محرم تو یکی از سایتها یه مطلبی خوندم در لحظه اول با خوندن این متن خندیدم ولی بعدش وقتی خوب فکر کردم متاسف و متاثر شدم…
    متنش این بود:
    آخرین ﻭ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻣﻮ ، ﺭﻧﮓ ، ﻣﺶ ، ﺩﯾﺰﺍﯾﻦﻧﺎﺧﻦ ،
    ﮔﺮﯾﻢ ، ﻣﯿﮏ ﺁﭖ ﻋﺮﻭﺱ ، ﺗﺎﺗﻮ و …….
    ﺭﺍ ﻓﻘﻂ در این روزها ﭘﺸﺖﺩﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ!!!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))

  5. چرابی حال درشور وشعاریم
    شعور خویشتن را پاسداریم
    حسینی مسلکان وادی نور
    ره خونین او را سربداریم
    زموزه واردآموزه گشتیم
    زعاشورا پی تنها نگاریم
    شکست زنجیرهای بند ذلت
    اسیر زلف آن یکتا چناریم
    زموسیقی وآن آهنگ موزون
    به دنبال رضای قلب یاریم
    حسین وکربلایش دلربایی است
    زداغ نوگلانش اشکباریم

  6. علی حیدری بهزادکلایی در گفت:

    فرهنگ سازی خیلی کم است اینها و امثال اینها خودشان نمیدانند دارند چه میکنندضمنا” اگه دقت شود تعداد اینها خیلی کم است اکثر خواهران متدین و با تقوا با پوشش و حجاب مناسب در اینگونه مراسمها حاضر میشوند با این وجود نباید غافل بود و امر به معروف و نهی از منکر را در اینگونه مراسمها بستر سازی کنیم که هدف قیام حضرت ابا عبد اله الحسین (ع) چیزی جز این نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *