آئین تودیع معارفه مدیران جهاد کشاورزی نکا برگزار شد / تصویر

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ،سید شبر موسوی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا منصوب شد.

به گزارش  نیکا خبر ، آئین تودیع و تکریم و نیز معارفه  مدیران  جهاد کشاورزی  شهرستان نکا صبح امروز با حضور امام جمعه محترم ، معاونین سازمان جهاد کشاورزی  استان ، فرماندار و تنی چند از مدیران شهرستان نکا ، خانواده های معظم شهدا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد  کشاورزی  نکا ، کارکنان و پرسنل  جهاد کشاورزی شهرستان ، کشاورزان پیش رو  در نمازخانه این اداره برگزار شد .

در این جلسه هریک از سخنرانان بر لزوم استفاده بهینه و مدیریت  در آب خاک و زراعت و نیز کشاورزی ارزان تاکید نمودند .

لازم به یاد آوریست : سید شبر موسوی متولد سال ۱۳۴۹ فوق لیسانس زراعت ،پیشتر بعنوان مدیر عامل تعاونی تولید قیام جویبار ،مسئول مرکز خدمات جویبار،معاون جهاد کشاورزی فریدونکنار و در مدت ۸ سال در سمت مدیر جهاد کشاورزی میاندرود مشغول فعالیت بوده اند .

علی طاهری امیری منبعد در مسند مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران خدمت خواهد کرد .

شایان ذکر است درآئین  تودیع و تکریم از دکتر طاهری و معارفه مهندس سید شبر موسوی رئیس جدید اداره کشاورزی شهرستان نکا که با حضور امام جمعه محترم، دکتر فلاح معاون توسعه و منابع جهاد کشاورزی استان، فرماندار، مسئولان ادارات و جمعی از کشاورزان شهرستان نکا در نمازخانه اداره کشاورزی برگزار شد. پس از قرائت قران کریم، دکتر طاهری ضمن تقدیر و تشکر، گزارشی از فعالیت و عملکرد خود به عنوان ریاست این اداره را بیان کردند.

در ادامه آیت ا.. محمدی لائینی امام جمعه محترم نکا در سخنانی گفت :خدا را شاکریم که نعمت ایمان به ما داده، خدا را شناختیم. نعمت ولایت به ما داده، پیغمبر و اهل بیت پیغمبر را شناختیم. افتخار محبت، ارادت و ولایت این دودمان پاک را پیدا کردیم.
خدا را شکر می کنیم که به ما زمین داده، باران داده، آب، خاک، دانایی و دانش کشاورزی داده که ما از آب و خاک خدا برکات خدا و رزق و روزی خودمان را فراهم کنیم. رزق خدا را بخوریم و شکر خدا را به جا بیارویم.
هر چه که به این بستر کشاورزی کمک شود، مدیریت بهتری شود، کشاورزان مورد حمایت و عنایت قرار بگیرند و از سفره کار و تلاش کشاورزان، همه مصرف کنندگان و آحاد جامعه استفاده کنند، خدمت بسیار بزرگی به مملکت خواهد بود.
بنده صمیمانه از جناب اقای دکتر طاهری تشکر دارم و عملکردی که ارائه دادند خوشحال کننده است و آرزوی توفیقات ایشان را در موقعیتهای بعدی داریم چنانکه به جناب آقای مهندس موسوی تبریک عرض می کنیم و آرزوی موفقیت و ارتقای سطح کشاورزی شهرستان را در پرتو مدیریت و تجربیان ایشان داریم.
قضاوت کشاورزان، بهترین قضاوت خواهد بود.
موفقیت و زحمات و تلاش یک مدیر، به معنای این نیست که کاستی هایی وجود ندارد.  مدیریت های بعدی باید با استفاده از تجربیات گذشتگان در جهت رفع مشکلات و ارتقای کشاورزی سالم، مسائل را پیش ببرند.
از همکاران دکتر طاهری که موفقیت یک مدیر برآیند زحمات و همکاری همکاران است، صمیمانه تشکر و تقدیر دارم.
در آستانه فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی هستیم. به نظر ما زود بود که جهاد سازندگی ادغام شود با نهاد دیگر.
کاری کنیم تا کشاورزی ما ارزان تمام شود. امروز کشاورزی گران تمام میشود قدرت رقابت نداریم.
باید نظارت شود بر مصرف بی رویه سموم که بخشی از فزونی بیماری ها مربوط آن است. واردات سموم نظارت شود که سموم فاسد به ما ندهند. صدماتی که بر مصرف کننده وارد میشود حق الناس بر گردن ماست.
نگاه ما به کشاورزی مانند نگاه ما به صنعت نیست. کشاورزی یک بستر نورانی متبرک است. به کشاورزی، نان و سفره، یک نگاه ارزشی داریم. دست اندرکاران کشاورزی اهل نماز باشند، دائم الوضو باشند. بی وضو نباید وارد بستر برکت خدا شد.


class=”alignleft size-medium wp-image-147641″ src=”http://nikakhabar.ir/wp-content/uploads/2019/06/00000.03_17_06_23.Still021-500×281.jpg” alt=”” width=”500″ height=”281″ />

class=”alignleft size-medium wp-image-147627″ src=”http://nikakhabar.ir/wp-content/uploads/2019/06/00000.00_37_08_03.Still007-500×281.jpg” alt=”” width=”500″ height=”281″ />

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *