ترکیب نکایی ها و حضور تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران در مسابقات تایلند/ تصویر

تیم ملی فوتبال پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران، برای حضور در مسابقات جهانی تایلند در بانکوک حاضر شد و بازیکنان مازندرانی‌ها، تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران را در تایلند همراهی کردند.

به گزارش نیکا خبر ،تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشورمان این روزها در حالی در بانکوک برای حضور در مسابقات جام جهانی پیشکسوتان جهان در بانکوک حاضر شده است که مازندرانی‌های مختلفی از شهرهای مختلف این تیم را همراهی می‌کنند.
تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران، در این دوره از مسابقات با تمرینات مختلف برای شرکت در تورنمنت جهانی تایلند حاضر شده است و نکته قابل توجه برای مازندرانی‌ها و البته نکایی‌ها، حضور شهردار نکا در این دوره از مسابقات به عنوان بازیکن است.
مهدی احمدی شهردار نکا در حالی در این دوره از مسابقات حضور یافته است که جواز ورود به این دوره از مسابقات را ماه‌ها قبل با پا به توپ شدن با تیم ملی پیشکسوتان ایران در نکا اخذ و اگر چه از بازیکنان قدیمی فوتبال است؛ اما برای حضور در مسابقات جهانی تایلند، تمرینات را به صورت جدی‌تر پیگیری کرد.
ابراهیم تقی‌پور، مجتبی ترشیز، مهرداد نعمتی، مهدی احمدی، محسن زاهدی و مجتبی رضایی از بازیکنان مازندرانی حاضر در مسابقات فوتبال جام جهانی پیشکسوتان جهان در تایلند هستند تا در کنار سایر بازیکنان تیم ملی ایران، برای کشورمان افتخار دیگری بیافرینند.
عزت نوروزی و حسین یزدانی هم از بازیکنان سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران هم در این دوره از مسابقات در کادر فنی در کنار وحید مظاهری خواهند بود و صدرا بامتی هم به عنوان مدیر تیم ملی در این مسابقات حضور دارد.
تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران اردوهای تدارکاتی خود را انجام و در اولین بازی خود در رقابت‌های پیشکسوتان جهان به مصاف تیم ملی تایلند می‌رود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *