امام جمعه نکا:راهپیمایی روز قدس به محو کامل رژیم صهیونیستی سرعت می بخشد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جمعه تأکید کرد و گفت: این حضور می تواند زمینه نابودی و محو کامل رژیم اشغال گر قدس را فراهم کند.
به گزارش نیکاخبر،و به نقل از خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز را فرصت مناسبی برای وحدت وهمبستگی امت اسلامی در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی با بیان این که روز قدس روز حمایت از آرمان های فلسطین مظلوم است، افزود: امروز وقت آن رسیده همه ملت های مسلمان جهان برای دفاع از فلسطین به صحنه بیایند.

لائینی با اشاره به این که نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نشان از دور اندیشی امام راحل دارد، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با این اقدام ماندگار خود مسیر آزادی قدس شریف را هموار کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز رژیم غاصب صهیونیستی روزهای پایانی عمر نکبت بار خود را می گذراند، تصریح کرد: در کارنامه سیاه این رژیم اشغالگر چیزی جز کشتار و جنایت دیده نمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی و همچنین حمایت های آمریکا و سران مرتجع عرب به جنایت های بسیاری دست زده اند، خاطرنشان کرد: ادامه سکوت در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی موجب جسارت بیشتر آنها می شود.

امام جمعه نکا با بیان این که جمهوری اسلامی ایران امروز پرچم دار مبارزه با صهیونیسم جهانی در دنیا است، تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری این پرچم را در جهان برافراشته نگه داشته اند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به این که ایران اسلامی به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می کند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر همواره مدافع مردم مظلوم فلسطین بوده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جمعه تأکید کرد و گفت: این حضور می تواند زمینه نابودی و محو کامل رژیم اشغالگر قدس را فراهم کند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *