راز و نیاز مردم نکا در شب سرنوشت/ تصویر

نخستین شب از شب های قدر، شبی پر رمز و راز که در آن سرنوشت ها و تقدیرها نوشته می شود در حالی به پایان رسید که مردم مومن ایران اسلامی در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌ های مذهبی و زیارتی با برپایی آئین های معنوی با خالق هستی راز و نیاز و مناجات کردند.
به گزارش نیکا خبر ، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین(ع)،مراسم احیا شب قدر اول که در روایات رسیده از امامان معصوم (ع) فضیلت آن از هزار ماه بیشتر است، در نکا با حضور گسترده مردم در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌ های مذهبی و زیارتی برگزار شد.
در این آئین معنوی و روحانی که با حضور گسترده مردم در برگزار شد، دعاهای افتتاح، جوشن کبیر و ذکر استغفار قرائت و قرآن به سر گرفته شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیف الله سهرابی در سخنانی با اشاره به فضیلت شبهای قدر و بهره گیری از آن، برای سایر اوقات عمر، این شب ها را بزرگترین و ممتازترین فرصت برای ارتباط بندگان با خداوند متعال برشمرد .
رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان نکا بعنوان سخنران ایام ماه مبارک در تکیه قمر بنی هاشم روستای خورشید در جمع مردم متدین و ولایی این روستا گفت :: توبه همه بندگان در شب قدر پذیرفته میشود لذا از همه شب زنده داران بالاخص جوانان خواست با توکّل بر خدا و با انرژی مضاعف و باور قلبی و اعتقاد راسخ از خداوند طلب مغفرت کنیم و از رحمت خداوند ناامید نشویم که بعداز شرک به خدا ، ناامیدی بالاترین گناه است .

 

 

حجت الاسلام سهرابی مراسم احیاء را برگزار نمود و مومنین شهید پروراین روستا ، با سر گرفتن قرآن کریم و مناجات با پروردگار متعال، حال و هوای خاصی از معنویت را به این مراسم بخشیدند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *