سرهنگ پورقربان از برگزاری صبحگاه قرآنی دربهشهر خبر داد/ تصویر

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از برگزاری صبحگاه قرآنی در این شهرستان همزمان با آزادسازی خرمشهرخبر داد

به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ دوم پاسدار حسن پورقربان، از برگزاری صبحگاه قرآنی در بهشهر همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در روز دوم خردادماه خبر داد.
سرهنگ پورقربان افزود: بازخوانی عملیات آزادسازی خرمشهر و بیان رشادت های رزمندگان در این عملیات از وظایف مهمی است که باید بدرستی انجام شود.

وی اظهار کرد: با تلاش های انجام شده برنامه های مختلفی همانند بیان خاطرات، بازخوانی و بازتعریف عملیات، تجلیل از رزمندگان فتح خرمشهر، انس با قرآن و برگزاری صبحگاه قرآنی در بهشهر همزمان با آزادسازی خرمشهر برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اعلام اینکه فرمایشات رهبری محور و سنگر و هدف ماست؛ یادآور شد: همه ما باید در هر زمانی تابع ولایت و رهبری باشیم و در این برهه از زمان که دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به ما و ارزش ها وارد میدان شده است باید با ولایتمداری از این نظام و ارزش ها دفاع کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش دارد تا با ترفندهای خاص خود ارزش ها را از جوانان و نوجوانان بگیرد و برگزاری چنین برنامه هایی می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان و برملا کننده نقشه های آنان باشد.
شایان ذکر است : مراسم گرامیداشت سوم خرداد، با حضور رزمندگان سلحشور بهشهری حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر در بهشهر برگزار گردید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *