سومین یادواره شهدای والا مقام روستای حاجی محله نکا برگزار شد

به گزارش نیوز نکا ، با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ارزش های انقلاب و جنگ تحمیلی و با حضور مردم ولایتمدار نکا، سومین یادواره ۵ تن از شهدای روستای حاجی محله نکا برگزار شد.
مدیر حوزه علمیه جعفریه رستمکلا شنبه شب بعنوان سخنران این مراسم گفت: شهدا با ولایت مداری به درجه یقین رسیدند و به سوی باری تعالی پر کشیدند.

حجت الاسلام ˈابراهیم پیشنمازیˈ افزود: شهدای ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) و استقامت هستند و باید ادامه دهنگان راستین این خوش نامان باشیم.

وی اظهار داشت: اگر با ولایت باشیم هیچ چیزی نمی تواند ما را از ادامه دادن راه شهدا و مسیر مستقیم دل سرد کند.

پیشنمازی یادآور شد: شهدای گرانقدر ما بدون شک به یقین رسیدند و در برابر دشمن سر خم نکردند و به پیروزی و قرب الهی ملحق شدند.

وی اضافه کرد: هرکس که به یقین رسید ، بدون شک اسلام را تصدیق می کند ، بعد اقرار می کند و پس از اقرار او مسئولیت پذیر شده ، احساس وظیفه کرده و نمی تواند در مقابل هر موضوعی بی تفاوت باشد.

مدیر حوزه جعفریه رستمکلا با بیان این که دفاع از ولایت و تکلیف گرایی را از مکتب شهدا آموخته ایم، ادامه داد: امروز امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهدا است که باید در ادامه راهشان تلاش کنیم.

۵ تن از شهدای روستای حاجی محله، شامل شهیدان ˈ یوسف حمزه ایˈ، ˈ احمد حیدریˈ، ˈعبدالمطلب صفرپورˈ، ˈعلی اصغر رضاییˈ و ˈجعفر نجفی نژادˈ می شوند که از مقام والایشان در این مراسم تجلیل شد.
فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فخرالدین عبدالهی طزری در گفت:

    یادشان گرامی. مردانی که به عشق ما جانشان را نثار نمودند . ما چه میکنیم؟ مخصوصا بعضی سیاسیون عاشق …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *