اظهارگله مندی امامت موقت جمعه نکا ازبی مهری های چهره های سیاست زده از سپاه /تصویر

خلاصه خبر : جاهایی هم جای گلایه هست گاهی، چون می بینیم بعضی از بی مهری هایی را که بعضی از چهره های سیاست زده گاهی در عرصه های سیاسی حرف و حدیثهایی نقل می کنند، مسائلی را نقل می کنند که انگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از یک کشور دیگر آمده

امامت موقت مصلای امام خمینی شهرستان نکا در جمع نماز گزاران این شهرستان پس از توصیه به تقوا و پرهیزکاری، به فرا رسیدن ماه شعبان اشاره کردند و اظهار امیدواری کردند ماه آمادگی برای ماه ضیافت الهی باشد و مومنان خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنند.

به گزارش نیکا خبر ، حجت السلام عبدالجواد موحد روز پاسدار و روز جانباز را به پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان و نیز نیمه شعبان را تبریک گفت و در ادامه تصریح داد: همه مردم دنیا منتظر منجی هستند و در هر زبانی و میان هر قومی، موضوع انتظار وجود دارد.
حجت الاسلام موحد ضمن اظهار تاسف از حوادث ناگوار طبیعی در کشورخاطر نشان کرد :این رخداد طبیعی، سیل، در اکثر نقاط کشور رخ داده است که ما در استان مازندران و از جمله بخش هزارجریب خودمان و بخشهای دیگر کمی برخوردار از این آزمایش و امتحان الهی بودیم.
وی گفت : در استان گلستان به همین ترتیب، در استان لرستان آنچه که در تصویر مشاهده میشود واقعا صحنه های عجیبی است که این به رخ کشیدن قدرت خداست در مقابل ضعف و ناتوانی بشریت .


امامت موقت نماز عبادی سیاسی جمعه در نکا اظهار کرد : دیدیم که هم دولت ما الحمدلله تا جایی که برایشان امکان داشت پای کار آمدند و هم ملت ما. دستگاه نظامی، انتظامی، امنیتی، با حکمی که رهبر معظم انقلاب دادند به ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ فرمودند همه نیروهای مسلح پای کار آمدند، سپاه با همه توان، ارتش با همه امکانات، نیروی انتظامی در حد توان و وسع خودش در بخش تامین امنیت که صد در صد اما در بخشی که از ادوات و ابزار اگر در اختیار داشتند پای کار بودند، جهاد سازندگی که تبدیل شد به جهاد کشاورزی و همینطور بخشهای دیگر و از جمله خود مردم به صورت خودجوش آمدند باید تشکر و قدردانی کنیم از همه کسانی که در این راستا فداکاری کردند.
جاهایی هم جای گلایه هست گاهی، چون می بینیم بعضی از بی مهری هایی را که بعضی از چهره های سیاست زده گاهی در عرصه های سیاسی حرف و حدیثهایی نقل می کنند، مسائلی را نقل می کنند که انگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از یک کشور دیگر آمده وارد این کشور شده دارد کاری انجام می دهد. بچه های همین مردم هستند. چند تا از بچه های شما که الان در نماز جمعه هستید عضو سپاه هستند؟ همین بچه های مردم از همین جامعه هستند، از همین کشاورزان، کارگران، کسبه و بازاریان، متدین، انقلابی و مجاهد، رفتند در این تشکیلات و نهاد مقدس ثبت نام کردند و امروز دارند در این عرصه خدمت می کنند. اگر جنگ باشد، نظامی هستند و آنجا دفاع می کنند. یک روزی اگر تهاجم فرهنگی باشد و وظیفه اقتضا کند آنجا ایفای نقش می کنند. یک روزی اگر توسعه، عمران و ابادانی باشد قرارگاه خاتم النبیا سپاه با تمام توان دارد کار انجام می دهد، سدسازی می کند، انگار که اینها از جای دیگری آمدند تا یک پروژه ای تحویل می گیرند شروع می کنند به جوسازی کردن و حرف و حدیث درست کردن و مسئله ایجاد کردن. در این بحرانها معلوم میشود واقعا اگر ارتش ما ادوات داشته باشد چقدر می تواند کمک کند. سپاه ادوات داشته باشد چقدر می تواند کمک کند.
البته ما تشکر می کنیم به ویژه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که زخمهای مردم را به زیبایی منعکس کردند و از طرفی خدمات مردم و مسئولین و همینطور نهادهای انقلابی و همینطور سیستم نظامی را به زیبایی به تصویر کشیدند که همه اینها با لباس کار خودشان در وسط آب، در وسط سیلاب و لجنزارها کمک مردم کردند، آنچه که شما مردم کمک کردید و الان هم در بیرون عزیزان هلال احمر ما هستند که به زیبایی نقش ایفا کردند، کمکهای شما را جمع آوری کردند. بسیاری از علما و مراجع مجوز دادند احیانا کسی اکر وجوهاتی بدهکار است با نظر مرجع تقلید خودش می تواند این کار را انجام دهد و این یک هماهنگی و همدلی و یک انسجامی است که در بین امت مسلمان ایران وجود دارد.
تقدیر می کنم از همه کسانی که احساس مسئولیت کردند، به هر شکلی برای آرام کردن زخم و دردهای دل مردم کمی قدم برداشتند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *