دکتر احمدی :هزارسالن ورزشی کشوردراختیارسیل زدگان می باشد/ تصویر

معاونت فرهنگی وزارت ورزش در بازدید از مناطق سیل زده مازندران:۴ میلیارد تومان در مرحله اول به ورزش مازندران بایت جبران بخشی از خسارت مجموعه های ورزشی اختصاص یافت .

به گزارش نیکا خبر ، دکترعبدالحمید احمدی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهرستان نکا با اشاره به برخی جوسازی ها درباره حضور مسئولان در حوادثی نظیر سیل اخیر بیان داشت؛ مسئولان از همین مردم هستند و همه ی مسئولان در حوادث وظیفه دارند بصورت جدی در جهت حل مشکلات اقدام نمایند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در جمع مسئولان ورزش و جوانان مازندران گفت : با توجه باینکه حادثه سیل اخیر در ایام نوروز روی داد اما همه مسئولان و مردم پای کار بودند و عملیات امداد و نجات موجب شد خسارت ها به حداقل برسد.


وی با اشاره باینکه این مقدار از بارندگی و نزول برکات در سالهای اخیر نادر بود است افزود؛ طبیعی است که این نوع حوادث مشکلاتی را ایجاد کند و خساراتی برجای بگذارد اما حضور بموقع مردم و مسئولان در امداد رسانی نقش مهمی در کاهش این خسارات داشت.

دکتر احمدی در ادامه اظهار داشت؛ در حادثه سیل اخیر علی رغم اینکه دستگاه ورزش و جوانان بصورت مستقیم درگیر نبود اما نمی توانستیم بی تفاوت باشیم و از ابتدای حادثه بلافاصله به حالت آماده باش در آمده ایم و همه مکان های ورزشی را در اختیار مردم قرار دادیم تا در این بحران مشکلات مردم کاهش یابد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت : از قهرمانان و ورزشکاران که در سیل اخیر احساس مسئولیت کردند و در استان های درگیر سیل، بصورت خودجوش پای کار بودند جای تقدیر دارد که با کمترین امکانات بیشترین کمک ها را برای مردم آسیب دیده داشته اند که زبان قاصر از کارهای بزرگ ورزشکاران، مدیران و بخش های مرتبط ورزش و جوانان در این حادثه است.

عبدالحمید احمدی با قدردانی مجدد از زحمات و تلاش های صورت گرفته ازسوی جامعه ورزشی کشور در حادثه سیل تاکید کرد؛ این اقدامات ارزشمند هم اجر معنوی و خشنودی خداوند را بهمراه خواهد داشت و هم نزد مردم مقبول خواهد بود.

وی هدف از حضور در مازندران را بازدید از اماکن ورزشی سیل زده و برآورد خسارات و مشکلات اعلام کرد و اظهار داشت؛ در نظر داریم یک فراخوان عمومی سراسری نیز برای مشارکت بیشتر جامعه ورزش در امر کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده از سیل داشته باشیم.


دکتر احمدی با اشاره به برخی جوسازی ها درباره حضور مسئولان در حوادثی نظیر سیل اخیر بیان داشت؛ مسئولان از همین مردم هستند و همه ی مسئولان در حوادث وظیفه دارند بصورت جدی و با تمام توان در جهت حل مشکلات اقدام نمایند که اینگونه نیز بود و برخی شیطنت های در جهت جداسازی مردم و مسئولان قابل پذیرش نیست.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *