معاون سیاسی امنیتی فرماندار نکا از زحمات پرسنل انتظامی قدردانی کرد/ تصویر

ظهر امروز محمد محمدیان معاون سیاسی امنتی فرماندار نکا ضمن بازدید میدانی از منطقه پارک جنگی کوهسار کنده قرمرض سه راهی بندبن منطقه او کرکا از زحمات کلیه عوامل برقرار کننده نظم و خدمات رسان به مسافران و مردم قدردانی نمود .
به گزارش نیکاخبر:ظهر امروز محمدیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نکا با حضور در منطقه پی رجه از پایگاه های امدادی، هلال احمر ، منابع طبیعی ، اورژانس ۱۱۵ و گشت های امنیتی و ترافیکی نیروی انتظامی و پلیس راهور در پارک جنگلی کوهسارکنده و قرمرض، سه راهی بندبن بازدید و از تلاش تمام نیروها که دربر قراری نظم و امنیت ارائه خدمات نمودند بویژه اصحاب رسانه قدردانی نمود
او از فرماندهی انتظامی و پرسنل این نیرو و پلیس راهور به پاس تلاش شبانه روزی در جهت برقراری نظم عمومی و راهنمایی مسافران تشکر ویژه نمود .
شایان ذکر است : برابر بررسی انجام گرفته از صبح امروز تا حوالی ساعت ۲۳ امشب بیش از ۳۵ هزار خودرو بهمراه سرنشینان در محور هزار جریب منطقه کوهسار کننده قرمرض و سه راهی بندب به لایی و مناطق جنگلی تردد داشته که امنیت و کنترل وهدایت آن توسط پلیس انتظامی و راهور شهرستان و استان انجام گرفته است .

img src=”http://nikakhabar.ir/wp-content/uploads/2019/04/Copy-of-DSC_9813-500×331.jpg” alt=”” width=”500″ height=”331″ class=”alignleft size-medium wp-image-144134″ />

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *