همایش سفیران قرآنی در نکا برگزار شد/ عکس

معاون پرورشی و امور فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان مازندران امروز در حاشیه “همایش سفیران قرآنی “آئین تجلیل از برترین های طرح فراگیر حفظ ودرک مفاهیم سوره های قرانی مدارس سمپاد مازندران درسالن اجتماعات پژوهش سرای ابوریحان که به میزبانی مدرسه سمپاد حاج ابوطالب باقری پدر بزرگوارشهید باقری نکا برگزارشده بود گفت:پارسال ۱۷۰ هزار نفر از دانش آموزان مازندرانی در مسابقات مختلف قران و عترت شرکت داشتند.

به گزارش نبکاخبر ،شعبانی درحاشیه این مراسم درگفتگو با خبرنگارما گفت : امسال درمرحله آموزشگاهها بیش از ۲۰۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مسابقات فرهنگی قرانی وعترت شرکت نمودند.
شعبانی خاطر نشان کرد :سال گذشته ۴ هزار نفر از دانش آموزان در مرحله استانی راه یافتند و ۱۰۰ نفر به مرحله کشوری که ازاین تعداد ۲۰ نفر از دانش آموزان مازندران در مسابقات کشورd حائز رتبه برتر شدند .
وی با اشاره به برگزاری همایش سفیران قرآنی در نکا تصریح داد: در مدارس سمپاد مازندران از مجموع ۲۹ مدرسه سمپاد درمازندران با ۶۶۶۲ دانش آموز بیش از ۵۰ در درصد ازآنان در مسابقات و فعالیت های قرآنی مشارکت دارند .

وی گفت :امروز از ۱۳۰ دانش اموز که درطرح فراگیر حفظ ودرک مفاهیم سوره های قرانی حائز رتبه برتر شدند به شایستگی تجلیل شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *