حسین صباغ ؛همچنان مدافع حقوق عکاس نکا/ تصویر

انتخابات اتحادیه صنف عکاسان نکا با حضور هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی این شهرستان در سالن اجتماعات تاق اصناف برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ، باستناد بند ۹ ماده ۱۳ آئین نامه اجرایی تبصره ۳۳ ماده ۲۲ قانون نظام صنفی ، هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی نکا پس از اعلام فراخوان به اعضاء واجد شرایط اتحادیه صنف عکاسان در محل سالن اجتماعات اتقا اصتاف این شهرستان برگزار و از بین نامزد های صنف مذکور،هیات مدیره به شرح ذیل انتخابات شدند.

گفتنی است دراین انتخابات، دست باز به نمایندگی از فرمانداری نکا ، رضوانی بعنوان سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان و شمیرانی مطلق رئیس اتاق اصناف این شهرستان بعنوان ناظر و مجری برگزاری انتخابات حضور داشتند .
این انتخابات بصورت الکترونیکی و آنلاین همزمان با تهران با یک ساعت تمدید تا ساعت ۱۳و ۴۵ دقیقه به طول انجامید .


سرانجام در نتیجه اعلام شده ازسوی صنعت و معدن و تجارت شهرستان ازمجموع ۸۷ رای ماخذه جناب آقای حسین صباغ اسرمی با ۸۰ رای بعنوان رئیس اتحادیه صنف عکاسان شهرستان نکا انتخاب شد .
در ادامه سید هاشم جعفری زرندینی با ۳۸ رای بعنوان نائب رئیس اول اتحادیه
حامد قنبری زیدی با ۲۷ رای بعنوان نائب رئیس دوم اتحادیه
شعبان محسنی با ۲۷ رای بعنوان دبیر اتحادیه
رضا آخوندی با ۱۶ رای بعنوان خزانه داراتحادیه
مسیب نوری زاده با ۱۶ رای بعنوان عضو علی البدل اتحادیه انتخاب شدند .
همچنین آقای رجب ابراهیمی ارمی با ۶۲ رای بعنوان بازرس اصلی اتحادیه و خانم تاجگردون با ۱۵ رای بعنوان عضو علی البدل بازرسی اتحادیه معرفی انتخاب شدند .


شایان ذکر است در پایان برگزاری این انتخابات حسین صباغ درجمع عکاسان شهرستان نکا ضمن قدردانی از حضور حداکثری عکاسان در این رخداد بزرگ صنفی خواستارهمدلی وفاق و صمیمیت و نیزدقت در کار حرفه ای خود باتاکیدبر آموزش و حفظ امانتداری ؛رعایت اخلاق و قوانین صنفی شد .
وی در حاشیه این مراسم با انتقاد از بعضی از فعالیت صنفی در ادارات شهرستان گفت: هر گونه عکسبرداری و فعالیت صنفی در ادارات ممنوع بوده و اصناف باید با این ادارات برخورد قاطعی صورت دهد.
صباغ اظهار کرد: طبق مواد ۹۰ و ۹۱ قانون نظام صنفی مصوب مجلس شورای اسلامی، هیچ اداره و نهادی حق فعالیت صنفی را در داخل مجموعه اداری بدون اخذ مجوز ندارد.
وی افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری ها و تذکرات اتحادیه عکاسان، بعضی ازادارات به این مصوبه قانونی تمکین نکرده و تمام فعالیت های عکسبرداری خود را در داخل اداره بدون مجوز انجام می دهند.
رئیس اتحادیه عکاسان، فیلمبرداران و فتوکپی داران نکا اعلام کرد :اتحادیه عکاسان نکا دارای عکاسان مجربی بوده که مردم و ادارات می توانند برای امورات خود از این افراد کارآزموده استفاده کنند.
همچنین در این اجتماع میثم عالشاهی در خضوص مشکلات موجود در بخش های هارد و حذف بعضی از برنامه ها و نحوه بازگشت ان توضیحاتی ارائه نمود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *