آئین تشییع پیکر یدالله جوانیان ورزشکار نکایی برگزار شد / تصویر

پیکر مرحوم یدالله جوانیان سیاهچناری ورزشکار قهرمان و از نیروهای خدمات شهری در CNG شهرداری نکا عصر امروز بروی دستان پر مهر مردم قدر شناس و ورزش دوست تشییع و در کنار امام زاده مفید این شهرستان به خاک آرمیده شد .
به گزارش نیکا خبر ؛ وی متولد ۱۳۵۰ روز گذشته بر اثر ایست قلبی در ۴۷ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
پیکر این ورزشکار نکایی عصر امروز بر روی دستان پر مهر مردم و همکاران شهرداری نکا تشییع و درجوار بارگاه امام زاده مفید این شهرستان به خاک و سرمنزل ابدی آرمیده شد.
شایان ذکر است : وی از سال ۷۵ وارد ورزش کاراته شد و هرساله مدالهای رنگارنگی را در مسابقات کشوری به دست آورد.
جوانیان با توجه به اینکه پیشتر رفتگر شهرداری بود به تحصیلات خود ادامه داد تا اینکه به زبان انگلیسی نیز مسلط بود.
او ۴۷ ساله ، بیش از ٢۲ سال کاراته را به صورت حرفه‌ای دنبال می کردو در سبک گوجوریو کوجوکا رقیب سرسختی برای جوانان رشته کاراته بود. تقریبا هر‌ سال در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کردو در ‌سال ٩٣ توانست در سبک «گوجوریو گوجوکا» به مدال طلا دست یافت . در‌ سال ۹۴ به مدال برنز رسید .
وی از ‌سال ٧۵ در این رشته فعالیت خودرا آغاز کرده بود و حتی‌ سال ٧٧ هم مقام کشوری آورد.وی از مریبان کارته شهرستان و استان بود که بیشتر علاقمند به ادامه این رشته ورزشی بود .
کوجوریو یک سبک جهانی است که یک ژاپنی آن را تأسیس کرده و در‌ سال ٨٣ هم این استاد ژاپنی به تهران آمد و کلاس استاژ فنی برگزار کرد که وی در آن شرکت داشت»
شایان ذکر است تشییع این قهرمان نکایی بدون حضور مسئولان ورزشی برگزارشد !!!!

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به نام خدا
    سلام
    خداوند مهربان ایشان رو با بندگان خوب خود محشور بداره و رحکت و مغفرتش رو نصیب آن مرحوم بگردانهو به بازمانده ها صبر عنایت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *